Jump to content

[HEISTS]Deel je mening!


Ezra24rct3

Recommended Posts

Ik zet me headset dan gewoon zachter, zodat ik wel de Hollanders eruit kan pikken?. Ook nu weer zit ik te wachten om spelers te krijgen voor een Heist.Ze komen even en dan gaan ze weer weg.erg vervelend

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dragon__rage

    16

  • AXIO

    8

  • Danger_dog_guy_7

    7

  • jeffreyverheul

    7

Ik gebruik de headset tegenwoordig alleen om het gepraat van anderen niet over mijn versterker binnen te krijgen.

Als de stemmen te irritant zijn, dan hoef ik alleen het oortje weg te halen.

Praten doe ikzelf er verder niet door, weet ook niet waarom, maar ben niet zo'n prater :7.

Had laatst een paar spanjolen over de speaker tijdens een heist, is op zich ook wel eens grappig om te horen, al snap je er geen bal van.

Tijdens het ritje met de Dinghy naar het vliegdekschip begon er 1 wel met de muziek mee te zingen die ik opzette (rock zender ingame). wat op zich wel grappig was.

Op welke console speel je Jeffrey?

Als je op ps4 zit kan ik je wel helpen als dat nodig is (en ik online ben ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel zins 2dagen op de Xbox one voorheen had ik de 360. Wat een verschil zeg??. Ik zal wel graag met wat meer Nederlanders willen spelen. Ik had pas geleden Fransen over mijn speakers dat is voor even grappig om te horen.

Vraagje; klopt het dat mensen met een Xbox one alleen met elkaar online kunnen spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat dacht ik al. Weet jij toevallig waar ik andere Xbox one gamers kan vinden. Wat ik zit voor de zoveelste keer te wachten om 4 players tekrijgen voor mijn Heist

behalve hier op het forum of een ander forum heb ik geen idee :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is de eerste 2 persoons heist, als je alle heists hebt gedaan kun je elke heist starten wanneer je wilt.

Of je kunt Lester bellen en replay heist doen als je geen heist meer open hebt staan.

Nadat je de Heist gespeeld heb kan je Lester alweer bellen om de Heist overnieuw te doen. Je hoeft niet eerst alle heists te voltooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Heists wel super gaaf! En het verdient ook super goed! Ik snap alleen niet waarom het zo lang moest duren want qua extra mogelijkheden vind ik het wel meevallen. Ik had wat meer mogelijkheden verwacht en meer auto's, haircuts, wapens, kleding ect. maar wie weet misschien de volgende update ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...