Jump to content

Grand Theft Auto V Uitstel


LonelyHowl

Grand Theft Auto V uitstel  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat ga jij doen als Grand Theft Auto V wéér wordt verplaatst?

    • Ik koop het spel alsnog!
      18
    • Ik koop het spel niet meer!
      4
    • Ik word boos en gooi mijn bureau omver.
      13


Recommended Posts

Zoals jullie weten komt Grand Theft Auto V op 14 april uit na een aantal keer te zijn uitgesteld.

Maar wat als Rockstar Games het spel nu weer uitstelt?

Graag jullie mening!

Bewerkt: door LonelyHowl
Link to comment
Delen op andere websites

F*ck off.. ik snap dit niet je koopt n console, 400 euro. Next gen splinternieuw met GTA V enzo. Maar mensen gaan toch voor de PC versie terwijl je n €1000 euro pc moet hebben waar gaat deze tijd naartoe

Link to comment
Delen op andere websites

F*ck off.. ik snap dit niet je koopt n console, 400 euro. Next gen splinternieuw met GTA V enzo. Maar mensen gaan toch voor de PC versie terwijl je n €1000 euro pc moet hebben waar gaat deze tijd naartoe

ooit bij je op gekomen dat sommige mensen lekkerder spelen op een pc.

Dat mensen zelf kunnen gaan modden op een pc, enz.

Niet iedereen denkt hetzelfde...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga het sowieso niet meer kopen. Ik weiger 60 euro te betalen voor een spel dat al 2 jaar oud is.

als je hem op steam koopt is hij inderdaad 60, op bol.com is ie al een hele tijd 45 euro! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

als je hem op steam koopt is hij inderdaad 60, op bol.com is ie al een hele tijd 45 euro! :puh:

Klopt, maar ik vind het verachtelijk dat het fysieke product goedkoper is dan een digitale versie. Dat klinkt mij in de oren als oneerlijke concurrentie, om nog maar af te zien van het feit dat ik geen dvd-drive bezit of ooit zal bezitten.

F*ck off.. ik snap dit niet je koopt n console, 400 euro. Next gen splinternieuw met GTA V enzo. Maar mensen gaan toch voor de PC versie terwijl je n €1000 euro pc moet hebben waar gaat deze tijd naartoe

Dit weer :N Een gamepc koop je al voor 600 euro, die je dan vervolgens kunt gebruiken voor meer dan games alleen. Die games kun je modden, iets dat veel plezier en replay value toevoegt. De Fallout- en Elder Scrolls-series zijn spellen die je op een console eigenlijk niet tot hun recht kunt laten komen. Je hoeft geen geld te betalen voor online spelen (*kuch* Xbox Live *kuch*) Bovendien is een controller in zo goed als elk opzicht inferieur aan een muis en toetsenbord.
Link to comment
Delen op andere websites

als je hem op steam koopt is hij inderdaad 60, op bol.com is ie al een hele tijd 45 euro! :puh:

Klopt, maar ik vind het verachtelijk dat het fysieke product goedkoper is dan een digitale versie. Dat klinkt mij in de oren als oneerlijke concurrentie, om nog maar af te zien van het feit dat ik geen dvd-drive bezit of ooit zal bezitten.

F*ck off.. ik snap dit niet je koopt n console, 400 euro. Next gen splinternieuw met GTA V enzo. Maar mensen gaan toch voor de PC versie terwijl je n €1000 euro pc moet hebben waar gaat deze tijd naartoe

Dit weer :N Een gamepc koop je al voor 600 euro, die je dan vervolgens kunt gebruiken voor meer dan games alleen. Die games kun je modden, iets dat veel plezier en replay value toevoegt. De Fallout- en Elder Scrolls-series zijn spellen die je op een console eigenlijk niet tot hun recht kunt laten komen. Je hoeft geen geld te betalen voor online spelen (*kuch* Xbox Live *kuch*) Bovendien is een controller in zo goed als elk opzicht inferieur aan een muis en toetsenbord.

Helemaal mee eens, fysieke product hoor duurder te zijn..

En ja, de voordelen van een console is, dat je zeker weet dat het spel dat je koopt ook daadwerkelijk zonder lag e.d. kan worden gespeeld. Maar op pc kan je inderdaad andere dingen doen + het is betere kwaliteit (met max settings) En als je de game dan niet aan kan, jammer dan.. Dan kan je altijd je hardware aanpassen, bij consoles zit je vast aan een bepaalde kwaliteit!

Link to comment
Delen op andere websites

Optie 3. ik vond het wel grappig :puh:.

Ik ga geen GTA V voor de PC kopen.. Heb hem al op de Ps3 en heb geen zin om hem voor de 2e keer aan te schaffen...

Haha ja ik heb hem ook de 360.. Maar het is betere kwaliteit en als kers op de taart, terugkerende spelers krijgen speciale dingen! Zoals nieuwe voertuigen, wapens en een moordmysterie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...