Jump to content
Joriz

Stabiliteitsupdate uitgebracht voor GTA Online!


GTAGames.nl afbeelding
Zojuist is er een update beschikbaar gekomen voor Grand Theft Auto V. De update is 74 MB groot op de PlayStation 3 en circa 200 MB groot op de PlayStation 4. De update met versienummer 1.22 (1.08 op next-gen) dient te zorgen voor extra stabiliteit in GTA Online. Tevens zijn er met de update enkele andere kleine problemen opgelost.

Al is bij de update verder niet beschreven wat er exact wordt gerepareerd, is deze patch zeer waarschijnlijk uitgebracht om de kinderziektes uit de dinsdag uitgebrachte GTA Online Heists te halen. Hieruit kunnen we dus concluderen dat Rockstar Games heel snel is met het repareren van deze problemen. Laten we hopen dat de langere laadtijden bij de Heists en de problemen met GTA Online, die er afgelopen dagen soms waren, nu weg zijn.

Op dit moment is de update enkel nog beschikbaar voor PlayStation 3 en PlayStation 4. De update zal volgens Rockstar Games zo snel mogelijk volgen voor Xbox 360 en Xbox One.

Mocht je trouwens nog op zoek zijn naar andere Nederlandse of Belgische spelers om de heists mee te spelen dan kan je ze vinden via het GTA Online meeting-forum of door je aan te melden bij een GTA Online Crew! smile3.gif

Bron: Rockstar Games Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Yey, eindelijk is er een Patch die de lange laadtijden van de Heists verkort. De voorgaande dagen kon ik namelijk niet fatsoenlijk

GTA Online spelen door de voorgestelde problemen. Hopelijk laggt de game ook niet zo erg meer zoals de afgelopen dagen :D

Bewerkt: door bountyskull_10

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Yey, eindelijk is er een Patch die de lange laadtijden van de Heists verkort. De voorgaande dagen kon ik namelijk niet fatsoenlijk

GTA Online spelen door de voorgestelde problemen. Hopelijk laggt de game ook niet zo erg meer zoals de afgelopen dagen :D

De Heists is net twee-en-een-halve dag uit :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou en... Ik werd gewoon gefrustreerd doordat ik GTA Online constant opnieuw moest opstarten, omdat 't gewoon vastliep.

En je moet blij zijn dat R* zo vroegtijdig een Patch heeft uitgebracht, want kon ook veel later worden...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou en... Ik werd gewoon gefrustreerd doordat ik GTA Online constant opnieuw moest opstarten, omdat 't gewoon vastliep.

En je moet blij zijn dat R* zo vroegtijdig een Patch heeft uitgebracht, want kon ook veel later worden...

overstappen naar ps4 ps3/360 wordt die steedst slomer op te grote game voor kleine console

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Stabiliteits update? Kut update bedoelen ze gewoon. Ging eerst prima, maar nu kom ik niet voorbij de update, die 4,75 GB groot is. WTF is dit voor bullshit :@

Bewerkt: door KoningJesper

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

n. Ging eerst prima, maar nu kom ik niet voorbij de update, die 4,75 GB groot is.

Ik weet niet helemaal hoe het PS4 update systeem werkt, maar het werkt anders op andere consoles. Deze update begon hij pas te tellen/downloaden bij de circa 4,5 GB. Hij telt dus ook voorgaande updates in de grote mee, maar download die dus niet. Ik moet me hier nog een keer in verdiepen zodat ik exacter kan beschrijven hoe groot elke update is, al is deze dus circa 200 MB groot.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rare update, in singleplayer is de Casco weg uit de garage en een Boxville ervoor in de plaats gekomen.

En dat alleen in Michaels garage want bij Trevor en Franklin was er helemaal geen Casco.

Ik heb echt het gevoel dat er iets niet klopt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...