Jump to content
Joriz

Los Santos nagebouwd in Cities: Skylines!


De Zwitser grockefeller heeft in het stedenbouwsimulatiespel Cities: Skylines de gehele wereld van Grand Theft Auto V nagebouwd. Alles van Los Santos tot Blaine County inclusief diverse bekende locaties van GTA5 zijn er in terug te zien. Cities: Skylines is een spel waar je de burgemeester van een virtuele stad bent en deze dient op te bouwen. Cities: Skylines wordt door vele gamers gezien als spirituele opvolger van de SimCity reeks, maar dan met alle meest missende functionaliteit die in de laatste Sim City ontbrak.

Zo is het dus mogelijk om via het spel gemakkelijk je eigen mods, aanpassingen, gebouwen en objecten te maken en deze dan te delen via de Steam Workshop. Zo heeft Grockefeller dus ook GTA5 in Cities: Skylines nagebouwd. Het resultaat mag er zijn, al merkt hij wel op dat de stad vol schulden zit, wat het dus net zo realistisch maakt als het echte Los Angeles puh2.gif

med_gallery_1_5_205507.jpg

med_gallery_1_5_433230.jpg

med_gallery_1_5_135414.jpg

Ik hoop dat Rockstar Games trouwens Cities: Skylines ook ziet. Het installeren van mods in een paar kliks is een functionaliteit waarvan ik vind dat hij ook in de PC versie van Grand Theft Auto V zou moeten komen. Hierdoor is het voor fans makkelijk om het spel aan te passen en is het voor Rockstar Games makkelijk aan te geven waar spelers wel en geen mods mogen gebruiken. Hierdoor is makkelijk te voorkomen dat mensen in de GTA Online wereld mods hebben die het spel verpesten, al kan Rockstar dan wel speciale sessies toestaan waarin dat wel mag.

Mocht je ook fan zijn van Cities Skylines dan ben je welkom in onze Cities Skylines discussie, Los Santos voor Cities: Skylines is te downloaden via Steam Workshop.

Bron: Steam Workshop.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

gebeurt dus nu ook in cities dat gta word nagebouwd net als minecraft de huizen van trevor en michael na gebouwd werd ( weet niet of die van franklin nagemaakt is maar het is dus blijkbaar mogelijk :O knap gedaan respect

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

net als minecraft de huizen van trevor en michael na gebouwd werd

Met alle respect voor hen die dat gedaan hebben, maar ik vind dit vele malen mooier. Het ziet er zo vreselijk goed uit, ik zou er best in willen duiken en kijken hoe gedetailleerd het is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is de map ook gewoon "gekopieerd" want, met een beetje photoshoppen, je kan een map(dus de kaart gta v) omzetten naar een hoogte map. Deze kan je dan weer naar Cities Skylines importeren.

De huizen en infrastructuur etcetera is wel met de hand gemaakt lijkt mij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...