Jump to content

[HEIST] Mensen nodig voor heist?


gtavboy

Recommended Posts

Dit soort topics zijn heel leuk en al, maar het is minstens net zo rommelig, al dan niet rommeliger dan al die topics die er nu staan.

Die geven ten minste nog apart aan hoeveel mensen en voor welke console het is, en specifieke vereiste(welke heist of headset etc.).

De mensen die reageren, reageren ook specifiek en het is geen thee krans waar iedereen door elkaar heen schreeuwt.

Doe dan een aantal algemene topics voor PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One en voor de PC apart.

Topic van Errwins is een mooi voorbeeld waarom het niet aan slaat, ook daar kakelt iedereen als een kip zonder kop en niemand komt een steek verder.

Ik kan zeggen, mijn apart topicje, met mijn specifieke eisen, heeft ervoor gezorgd dat ik binnen 1 uur 2 spelers had die eraan voldeden.

Wss had ik het opgegeven als ik in een rommelig topic twee mensen moest uitzoeken, maar dat terzijde.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit soort topics zijn heel leuk en al, maar het is minstens net zo rommelig, al dan niet rommeliger dan al die topics die er nu staan.

Die geven ten minste nog apart aan hoeveel mensen en voor welke console het is, en specifieke vereiste(welke heist of headset etc.).

De mensen die reageren, reageren ook specifiek en het is geen thee krans waar iedereen door elkaar heen schreeuwt.

Doe dan een aantal algemene topics voor PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One en voor de PC apart.

Topic van Errwins is een mooi voorbeeld waarom het niet aan slaat, ook daar kakelt iedereen als een kip zonder kop en niemand komt een steek verder.

Ik kan zeggen, mijn apart topicje, met mijn specifieke eisen, heeft ervoor gezorgd dat ik binnen 1 uur 2 spelers had die eraan voldeden.

Wss had ik het opgegeven als ik in een rommelig topic twee mensen moest uitzoeken, maar dat terzijde.

kan maar ik vind het rommelig . maak dan eennspeciaal forum aan net zoals als je crewleden zoekt dat is ook zon forum hier zo . en ten 2e iedereen speelt hier ps3 of ps4 dat ia wel jammer Bewerkt: door gtavboy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...