Jump to content
Joriz

Spelen we over een maand eindelijk GTA5 op de PC?!


med_gallery_1_164_4083169.jpg

De PC versie wordt grafisch het beste! Klik maar voor de grote versie!

Al twee keer eerder schreef ik er over. Beide keer was het 'gevolg' dat Grand Theft Auto V voor de PC werd uitgesteld. Nu lijkt het er op dat Grand Theft Auto V eindelijk op 14 april 2015 naar de PC gaat komen. Hopelijk is het dus nu echt stilte voor de storm. De vorige keer was het na een week stilte de conclusie uitstel. Al hebben we ondertussen mede dankzij de Heists gezien dat uitstel er voor zorgt dat je kennis kan maken met fantastische nieuwe uitbreidingen. smile3.gif

Alles wat nieuw is in de next-gen versie (PlayStation 4 en Xbox One) komt inclusief de Heists natuurlijk ook naar de PC versie van Grand Theft Auto V. De first person mode, verbeterde grafische wereld, de extra muziek, en de vele extra te ontdekken dingen zullen dus aanwezig zijn. Daarnaast biedt de PC versie nog de volgende exclusieve extra's die niet op de consoles kunnen:

  • 1080p 60 fps resolutie
  • 4K resolutie ondersteuning (Ultra HD)
  • 3 monitor ondersteuning
  • NVidia 3D Vision (spelen met 3D-bril of 3D scherm)
  • Rockstar Editor waarmee je zelf filmpjes kan maken, bewerken en daarna uploaden naar Rockstar Social Club en YouTube.

Tevens komt het nieuwe radiostation The Lab naar de PC versie. Op dit moment is nog onduidelijk of dit radiostation exclusief voor de PC is of ook naar de consoles gaat komen.

Ondertussen zijn de prijzen van de PC versie van GTA5 iets veranderd. Nog steeds is het reserveren van een fysieke versie het goedkoopst en ondertussen krijgt iedereen er vanwege het lange wachten ook nog is $200,000 extra bij in GTA Online.

GTAGames.nl afbeelding
[table=header]Winkel|Versie|Prijs|Inbegrepen

Bol.com|Fysiek schijfje|€44,99|GTAV + $1,200,000 in-game bonus

Game Mania|Fysiek schijfje|€49,98§|GTAV + $1,200,000 in-game bonus

Nedgame|Fysiek schijfje|€49,00§|GTAV + $1,200,000 in-game bonus

ConsoleShop.nl|Fysiek schijfje|€49,99|GTAV + $1,200,000 in-game bonus

Rockstar Warehouse|Fysiek schijfje|€59,99*|GTAV + $1,200,000 in-game bonus

Rockstar Warehouse|Digitale Download|€59,99|GTAV + $1,500,000 in-game bonus

Steam|Digitale Download|€59.99|GTAV + $1,500,000 in-game bonus[/table]

§ Hier kan nog verzendkosten bovenop komen al kost ophalen je in de winkel natuurlijk niets extra.

* Bij Rockstar Warehouse betaal je bij fysieke dingen ook nog is verzendkosten, al kan je wel vele leuke GTA goodies mee bestellen

☆ Alleen met Pre-orders voor 31 maart krijg je een extra $300,000 voor Grand Theft Auto Online.

Wat vinden jullie van het lange wachten? Blijf je bij de console versie, ga je het toch op de PC proberen? Of ga je op de PC pas voor het eerst kennis maken met Grand Theft Auto V?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik zou er niet raar van opkijken als het opnieuw wordt uitgesteld, dat terzijde. Voor de rest heb ik nog geen concreet idee als ik GTA V

opnieuw zal aanschaffen, ben meer een Console gamer. Het is opzich wel mooi dat R* extra geldbedragen erbij heeft gedaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb al speciaal een PS4 - vanwege het vele genieten van GTA 5 op de PS3 - aangeschaft... Om nu ook eerst een ' zware ' pc aan te moeten kopen om ook nog GTA 5 op de pc te kunnen spelen gaat mij iets te ver!

Al...zeg nooit...nooit ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Verdorie, Joriz, nu heb je ons voor de tweede keer vervloekt! boos.gif

Ik heb al speciaal een PS4 - vanwege het vele genieten van GTA 5 op de PS3 - aangeschaft... Om nu ook eerst een ' zware ' pc aan te moeten kopen om ook nog GTA 5 op de pc te kunnen spelen gaat mij iets te ver!

Al...zeg nooit...nooit knipoog.gif

Hier heb ik maar eén woord voor: dom. Fijn € 400+ uitgeven aan een hoop verouderde hardware zodat je eén spel kan spelen. Een spel dat er op de koop toe onvermijdelijk beter uit zal zien op PC. Want afgezien van de graphics mis je vrijwel niets.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb al speciaal een PS4 - vanwege het vele genieten van GTA 5 op de PS3 - aangeschaft... Om nu ook eerst een ' zware ' pc aan te moeten kopen om ook nog GTA 5 op de pc te kunnen spelen gaat mij iets te ver!

Al...zeg nooit...nooit ;)

Hier heb ik maar eén woord voor: dom. Fijn € 400+ uitgeven aan een hoop verouderde hardware zodat je eén spel kan spelen. Een spel dat er op de koop toe onvermijdelijk beter uit zal zien op PC. Want afgezien van de graphics mis je vrijwel niets.

Het brengt ook zoveel voordelen met zich mee: je kunt je er een anderhalf jaar langer dan de rest op voorbereiden!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zie het niet zitten om GTAV te spelen met een controller. Daar ben ik gigantisch slecht in.

De eerste keer dat ik RDR ging spelen vond ik het spel supergeweldig. Maar de missies, vooral die ene missie dat je die konijnen dood moest schieten,

wow, ik was één bonk frustratie en al. Direct de volgende dag die spel al teruggegeven.

Consoles bieden erg weinig voordelen, ja het is leuk om op je luie stoel en naar de grote tv te kijken maar wel liever muis en toetsenbord.

Ow wacht, dat kan ik met mijn PC ook doen :puh:

Ik heb niets tegen consoles maar al die titels exclusief voor consoles...

En verder verwacht ik niet dat GTAV PC daadwerkelijk op die datum uitkomt. Daar zijn we natuurlijk te vaak teleurgesteld.

Dus, we zullen het tot die datum zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als die komt... Zit ik uren voor een televisiescherm met een controller in mijn handen. :*D

Helaas gooit mijn hbo-opleiding roet in het eten. :@ hbo is geen zender jongens. Dat is die met hoofdletters HBO. :cab:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat vinden jullie van het lange wachten? Blijf je bij de console versie, ga je het toch op de PC proberen? Of ga je op de PC pas voor het eerst kennis maken met Grand Theft Auto V?

Ik blijf het raar vinden dat ze zomaar steeds GTA kunnen uitstellen zonder dat daar consequenties aan zitten

Of ik hem koop voor de PC, geen idee, ik wacht sowieso de eerste reviews af om te kijken of het niet weer een buggy console port is..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op de Xbox klein voorproefje gehad van GTA V. Beviel goed. Ik wacht totdat GTA V op de pc uitkomt, het lange wachten is dat vast waard!

Ik hoor sommigen over dat het een buggy port kan worden. Dat lijkt me niet na zo'n lange tijd.

BTW: Ik snap niet dat mensen van GTA IV het een slechte port? ofzo vinden naar de PC. Waaraan kon je zien dat het slecht was? :$

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nog steeds is het reserveren van een fysieke versie het goedkoopst

Dit en het feit dat er van je verwacht wordt om 45-60 euro neer te tellen voor een 2 jaar oud spel is waarom ik GTA V niet over een maand zal spelen. Ik vind het schaamteloze graaien van R* verachtelijk.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik twijfel nog of ik hem al dan niet meteen ga kopen op PC of wachten totdat er eventueel nog extra DLC uitkomt ( als die al komt )

ik koop liever dan meteen alles in 1 keer, dan telkens weer te moeten bijbetalen voor stukken game die ik nog niet heb.

OF die DLC al dan niet nog komt weet ik niet,

wanneer, maakt mij niet uit

als er een ding is dat we als fans van GTA op de PC al geleerd hebben,

dan is het wel geduld hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...