Jump to content

Smoesjes voor op school!


super_senne

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    6

  • herobriner007

    4

  • Ezra24rct3

    3

  • .PhoeniX.

    3

Klapband...

(Band was een keer leeggelopen :@, kwam toen een klasgenoot langsgefietst die het tegen de leraar heeft gezegd, dus je kan ook een klasgenoot sturen. 8))

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

En iets vergeten Zijn

P.s neem die topic niet te serieus

Zeker vergeten op te letten bij Nederlands?

En nu, hop-hop, met z'n allen naar de stamkroeg.

oh lol

Sorry de d en t zitten redelijk dicht bij elkaar

sorry ik ben telaat omdat mijn nep plant nog water moest geven.

Link to comment
Delen op andere websites

"Nou, meneer, dat zit zo... Het begon allemaal omstreeks zes uur vanochtend, het tijdstip waarop ik normaal gesproken gewekt word door mijn alarmklok. Deze ging echter niet af omdat de batterijen die nacht waren leeggelopen, waardoor mijn comateuze lichaam in de veronderstelling was dat het nog wel even verder kon slapen. Ik droomde heerlijk over goede koffie, Marieke 'Hoiiii reaguurders' van de Pownews-filmpjes en verhuizen naar een afgelegen oliestaat waar men niet aan onzin als carnaval doet. Enfin, tegen een uur of half acht schrok ik wakker omdat mijn vriendin me een berichtje stuurde, waarin ze me meedeelde dat ze in verwachting was van ons eerste kind, en dat nummer twee er blijkbaar gelijk bij zat. Ik schrok me het leplazerus, veerde overeind in mijn bed, scheurde mijn Taz the Tazmanian Devil-pyjamashirt van mijn lijf, waarbij ik de controle over een of meerdere ledematen verloor, hetgeen een kettingreactie in gang zette, waarbij zowel de ivoorkleurige plafondlamp als mijn zorgvuldig opgebouwde en uitgestalde collectie van Suske en Wiske-figurines sneuvelde gelijk een koene strijder in oorlogstijd. Dit grote verlies ten spijt ben ik de trap af gesurfd richting de badkamer, alwaar ik moest constateren dat er in de buurt gewerkt werd aan de waterleiding en er dus geen water voorhanden was om mijn jonge godenlichaam mee te reinigen ende verfrissen. Normaal gesproken zou dit niet zo'n probleem zijn, ik ben een zeer hygiënisch persoon, maar het toeval wil dat ik gisteravond een Turks olieworstelfeest heb bijgewoond, waarbij dingen zijn gebeurd die ik u zal besparen, maar ik was dus nogal klef en zweterig en aangezien ik niet ongewassen de deur uit wilde, heb ik me opgefrist met onze gehele weekvoorraad Bar le Duc (die in kartonnen pak) en u begrijpt dat dat nogal een tijdje duurde. Afijn, ik gewassen, aangekleed, was er geen brood meer in huis omdat mijn corpulente tante bij ons logeert en die is werkelijk gék op droog weitebrood. Moest ik dus ook nog helemaal naar de winkel om ontbijt te regelen, maar de C1000 bij ons in het dorp is dicht omdat ze verbouwd worden tot Jumbo, dus toen moest ik naar het dichtstbijzijnde dorp in de omgeving, waar ik erachter kwam dat ik mijn geld was vergeten. Geld gejat van een blinde straatmuzikant, sandwich gekocht en op naar school. Nou, en toen was ik dus te laat."

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest nog een onzinnige post op het Gtaforum plaatsen.

..

...

.

...

..

..

..

Swa

Dit is compleet off-topic!!! En wat is Swa?

OT: Mijn fiets was lek

sorry dat ik telaat ben, ik was samen met herobriner007 aan het huilen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...