Jump to content

Coen_GTA

Recommended Posts

Hallo mensen/leden/moderatoren,

Ik heb de eerste heist met een maat succesvol voltooid zonder dood te gaan. 2 andere maten van mij hebben de eerste ook vloeiend voltooid. 3 mensen van deze 4 (waaronder ik) hebben de eerste heist gehost. Nu is er bij de tweede heists een iemand doodgegaan van ons team van 4 personen. Mijn vraag is nu moeten we gewoon doorgaan om dan elke heist opnieuw te kunnen starten? Want je kunt niet gelijk weer vanaf de eerste heists beginnen of wel? Ook niet als ik de tweede heists nu cancel via de telefoon is er dan ook geen manier om de mastermind challenge opnieuw te beginnen? Of zou het kunnen dat als die ene persoon die nog niet gehost heeft de tweede heist kan starten omdat hij een clean heist story heeft?

Hartelijk dank,

Coen

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen/leden/moderatoren,

Ik heb de eerste heist met een maat succesvol voltooid zonder dood te gaan. 2 andere maten van mij hebben de eerste ook vloeiend voltooid. 3 mensen van deze 4 (waaronder ik) hebben de eerste heist gehost. Nu is er bij de tweede heists een iemand doodgegaan van ons team van 4 personen. Mijn vraag is nu moeten we gewoon doorgaan om dan elke heist opnieuw te kunnen starten? Want je kunt niet gelijk weer vanaf de eerste heists beginnen of wel? Ook niet als ik de tweede heists nu cancel via de telefoon is er dan ook geen manier om de mastermind challenge opnieuw te beginnen? Of zou het kunnen dat als die ene persoon die nog niet gehost heeft de tweede heist kan starten omdat hij een clean heist story heeft?

Hartelijk dank,

Coen

Als je lester belt kun je wel replay heist aanklikken geloof ik

Bewerkt: door gtavboy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb daar verder geen ervaring mee, dus kan niks garanderen.

(je zou het kunnen nakijken op je socialclub, als je weer overnieuw begint)

Maar dat lijkt mij van wel, aangezien je ze dan weer op de goede volgorde speeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of iemand dit probleem ook heeft gehad.. Ik was bezig met de 2e serie heist setup.. Moest nog 3 set ups doen (oa met vuilnis halen)

Nou ga ik mn planning room in en begin ik alweer bij de 3e heist serie!! Die van 100.000

Met andere woorden, ik heb de vorige nog niet eens voltooid! Hoe kan dit?!

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of iemand dit probleem ook heeft gehad.. Ik was bezig met de 2e serie heist setup.. Moest nog 3 set ups doen (oa met vuilnis halen)

Nou ga ik mn planning room in en begin ik alweer bij de 3e heist serie!! Die van 100.000

Met andere woorden, ik heb de vorige nog niet eens voltooid! Hoe kan dit?!

Toen je die 'Series A' heist set ups deed, waren dat die door jou gestart zijn of door een vriend van je?

Als het er zijn die een vriend gestart heeft moet je ze zelf nog een keer starten om ze te voltooien.

Als het er zijn die jijzelf gestart hebt weet ik er geen antwoord op.

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...