Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Joriz

GTAV trailer nagemaakt in Cities: Skylines!

Het stedenbouwspel Cities: Skylines is nog geen twee weken uit en nu al worden de fantastische dingen gemaakt. Vorige week bouwde Grockefeller al heel Los Santos tot Blaine County na in dit fantastische nieuwe spel. Nu heeft IGN aan de hand van deze map en een first person mod de originele Grand Theft Auto V trailer nagemaakt. Al komt het niet geheel overeen is het resultaat echt knap. Vooral omdat het spel Cities: Skyines maar door 12 mensen is gemaakt en dit soort dingen nooit door de makers waren bedacht en mede dankzij mods toch mogelijk zijn. :)

Ik hoop echt dat modding van de PC versie van Grand Theft Auto V net zo makkelijk wordt als Cities: Skylines. Dit soort mods voegen echt een extra dimensie aan een spel toe.

Mocht je ook fan zijn van Cities Skylines dan ben je welkom in onze Cities Skylines discussie, Los Santos voor Cities: Skylines is te downloaden via Steam Workshop.

Bron:

GTAGames.nl

Recommended Posts

Dragon__rage

Ik had hem al gezien :7

Wel erg goed gedaan :tu:

NickOwnage

Ik had hem ook gezien! Echt awesome gemaakt. Ik hou wel van dit soort games. Zelf heb ik Sim City waarvan EA de stekkers eruit heeft getrokken. :(

.PhoeniX.

Wauw, dit is wel erg mooi gemaakt! :bier:

Davedavy

Je moet wel wat fantasie toepassen :7

Edited by Davedavy

Guardian1980

Zoek de verschillen puh2.gif

Maar wel grappig gedaan, en toch bijzonder dat mensen hier zoveel tijd in willen steken.

.Sharingan

Vind het een beetje meh. De foto vergelijking in het vorige topic was wel tof maar je moet hier toch iets meer fantasie gebruiken..

GuitarGuy666

Ziet er wel tof uit en volgens mij is er best wel wat tijd in gestoken (ik ken niets van Cities: Skylines, dus ik weet niet of dit makkelijk te maken is of niet?).