Jump to content
Joriz

Steven Ogg (Trevor) volgende week in nieuwe aflevering Better Call Saul!


Goed nieuws voor de fans van Better Call Saul en Grand theft Auto V! Niemand minder dan Steven Ogg, Trevor Philips in GTAV, zal volgende week in de nieuwe aflevering van Better Call Saul voorkomen.

De Amerikaanse TV-Serie Better Call Saul gaat over de low budget advocaat James Morgen McGill. Vele zullen hem echter vooral kennen als de criminele advocaat Saul Goodman uit Breaking Bad. In de nieuwe TV-serie Better Call Saul zie je wat er met James Morgan McGill gebeurde voor het verhaal van Breaking Bad begint en hoe hij uiteindelijk dus de criminele advocaat met de naam Saul Goodman werd.

In de preview van volgende week is acteur Steven Ogg te zien. Wat er in aflevering 9 gaat gebeuren is onduidelijk, maar Steven Ogg speelt duidelijk hier een crimineel die in contact komt met 'klusjesman' Mike Ehrmantraut.

Sorry voor de kleine spoilert!

Better Call Saul is via Amerikaanse televisie te zien op AMC, maar gelukkig in Nederland ook te kijken via Netflix.

Ben je ook een grappig GTA of R* nieuwtje tegen gekomen of werk je zelf aan wat bijzonders wat je met iedereen wilt delen? Laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wauw. Hij IS echt Trevor Phillips! :puh: Dat loopje van hem :puh: Er moet echt een film komen over gta V met hem als Trevor Phillips. Ik denk dat als gta V een film zou worden dat de bioscopen over de hele wereld dan maanden vol zitten voor die film.

Cool filmpje! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gaaf! Vanwege de spoilers (ik moet nog beginnen met Better Call Saul) heb ik het filmpje eerst maar overgeslagen, maar dit ga ik zeker in m'n achterhoofd houden wanneer ik begin met de serie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De serie zelf is al van topkwaliteit (Odenkirk speelt zijn rol nog beter dan in Breaking Bad), en dan nu nog eens Steven Ogg erbij (ik ben toch wel verrast). Misschien wordt dit dan zijn breakout-rol als acteur?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...