Jump to content
Joriz

Update fixt issues met GTAV en GTA Online!


GTAGames.nl afbeelding
Zojuist heeft Rockstar Games weer een update uitgerold voor Grand Theft Auto V waarin diverse kleine problemen worden opgelost voor Grand Theft Auto V en GTA Online. Al werd met de Heists update een heleboel fantastisch toegevoegd aan GTA Online zorgde deze update ook voor een paar kleine problemen.

De update heeft versienummer 1.23 op PlayStation 3 en Xbox 360 en is op de PS3 73 MB groot. Op PlayStation 4 en Xbox One heeft de update versienummer 1.0.9 en is deze circa 200 MB groot.

Al staat in de officiële updategeschiedenis enkel dat het volgende is veranderd: "Additional fixes for GTA Online to improve stability, and other minor fixes for both GTA Online and Story Mode" zijn duidelijk ook problemen gerepareerd waar fans de afgelopen dagen over klaagde.

Zo is botsschade weer terug in de next-gen versie, dit was sinds versie 1.0.8 door een programmeerfout opeens afwezig. Nu kan je auto dus gewoon weer indeuken en met gebroken assen in een barrel rondrijden met een maximum snelheid van 5 km per uur.

Daarnaast moet het vinden van andere spelers in GTA Online nu makkelijker gaan, met name met de Heists. Mocht je op zoek zijn naar Nederlandse spelers, dan kan je deze vinden via het GTA Online meeting-forum! smile3.gif

gallery_1_5_45403.jpg


De deuken zijn weer goed zichtbaar



Zoals gewoonlijk lijkt de update nog onderweg te zijn naar de Xbox versie van GTAV. Zodra die komt en er meer bekend is over de update zal ik het nieuwsbericht bijwerken. Mocht je zelf wat hebben gevonden wat is veranderd kan je dat natuurlijk als reactie toevoegen. smile3.gif

Bron: Rockstar Games Support

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tof dat R* alweer een belangrijke Patch uitbrengt! Ik hoop ook erg dat m'n Playstation niet zo meer erg laggt met GTA Online, want daar

kon ik mij matig aan irriteren.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tof dat R* alweer een belangrijke Patch uitbrengt! Ik hoop ook erg dat m'n Playstation niet zo meer erg laggt met GTA Online, want daar

kon ik mij matig aan irriteren.

Dat ligt aan je eigen kut connectie. Daar kan R* niets aan doen. :7 Kan trouwens zijn dat je schijf vol staat. Kijk ff of hij vol zit of probeer wat savegames van games die je niet meer hebt/niet speelt of video's en foto's te verwijderen. ;)

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Doh, m'n internet (Ziggo dus) ligt er regelmatig uit, daardoor is 'ie denk ik zo sloom. Voor de rest heb ik meer als genoeg geheugen op m'n PS3, dus daar ligt het niet aan. Zal binnenkort maar eens een internetkabel kopen :7

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Doh, m'n internet (Ziggo dus) ligt er regelmatig uit, daardoor is 'ie denk ik zo sloom. Voor de rest heb ik meer als genoeg geheugen op m'n PS3, dus daar ligt het niet aan. Zal binnenkort maar eens een internetkabel kopen :7

Als je draadloos verbonden bent is sowieso minder goed als met de kabel. Als je dan ook nog (bijvoorbeeld) een heel eind van je acces point af bent word de verbinding ook alleen maar slechter. Dat kan de lagg natuurlijk verklaren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tof dat R* alweer een belangrijke Patch uitbrengt! Ik hoop ook erg dat m'n Playstation niet zo meer erg laggt met GTA Online, want daar

kon ik mij matig aan irriteren.

Wifi :7

.

.

.

.... HAHAHAHAHAHA!!!!!! :7

Wanneer leren mensen nou eens dat Wifi niet bedoelt is voor desktops pcs en andere grote apparaten?

Wifi is only for mobile and for tablets :7 ...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Grafische Downgrade? Is me niet zo opgevallen.

Wat wel fijn is van deze upgrade, is st jee als crew member nu ook mensen kan inviten.

Dus zou je theoretisch sneller aan de slag kunnen.

Dit was in eerste instantie al geïmplementeerd, maar vrij snel er weer uit gehaald. Nu is het weer terug, fijn!

Ook de 'face-bug' lijkt enigszins opgelost. Een maat van mij was echt een baas qua uiterlijk, na de heist echter niet meer, maar nu weer wel ;).

Er mag alleen nog wat gedaan worden aan mensen die vrijwillig een heist missie verlaten (zeker omdat je dan de heist missie van vooraf aan moet beginnen). Een rank omlaag laten gaan of een in-game geldboete zou dan passend zijn. Je zou bijv. als groep moeten kunnen besluiten (d.m.v. stemmen) dat je niet doorgaat met de heist missie.

Bewerkt: door Shopke

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tof dat R* alweer een belangrijke Patch uitbrengt! Ik hoop ook erg dat m'n Playstation niet zo meer erg laggt met GTA Online, want daar

kon ik mij matig aan irriteren.

Wifi :7

.

.

.

.... HAHAHAHAHAHA!!!!!! :7

Wanneer leren mensen nou eens dat Wifi niet bedoelt is voor desktops pcs en andere grote apparaten?

Wifi is only for mobile and for tablets :7 ...

toch is het goed bij mij lucky me denk ik dan :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tof dat R* alweer een belangrijke Patch uitbrengt! Ik hoop ook erg dat m'n Playstation niet zo meer erg laggt met GTA Online, want daar kon ik mij matig aan irriteren.
Dat ligt aan je eigen kut connectie. Daar kan R* niets aan doen. :7 Kan trouwens zijn dat je schijf vol staat. Kijk ff of hij vol zit of probeer wat savegames van games die je niet meer hebt/niet speelt of video's en foto's te verwijderen. ;)
Ik speel met een wired connection en GTA Online vloog er soms ook uit. Misschien dat je je zin in het vervolg wat beleefder kan formuleren? :7

Ontopic: De update heeft bovenstaande problemen al verholpen bij mij. Al had ik het wel niet door dat botsschade afwezig was :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tof dat R* alweer een belangrijke Patch uitbrengt! Ik hoop ook erg dat m'n Playstation niet zo meer erg laggt met GTA Online, want daar

kon ik mij matig aan irriteren.

Wifi :7

.

.

.

.... HAHAHAHAHAHA!!!!!! :7

Wanneer leren mensen nou eens dat Wifi niet bedoelt is voor desktops pcs en andere grote apparaten?

Wifi is only for mobile and for tablets :7 ...

ik heb nooit problemen mijn mijn draadloos internet op mijn ps3 en laptop. dus wat zeur je nou over wifi is alleen voor mobile and tablets. het ligt gewoon aan wat voor internet je hebt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...