Jump to content

[HEIST]Alles op video (spoiler!)


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Hallo gtaforum,

De heists zijn nu al een flinke poos uit en bijna iedereen heeft er wel wat van gespeeld, zo ook de dames en heren van gtaseriesvideos. Hier zijn alle heists op video in de juiste volgorde gemaakt door de mensen van GSV. Hierin zie je wat iedereen doet in de set-ups en finale heists.

the fleeca job:

the prison break:

the humane labs raid:

series A funding:

the Pacific standard job:

Bron: www.youtube.com/user/GTASeriesVideos

Link to comment
Delen op andere websites

Die spelen niet op de ps4, ik kan echt geen 10 xtra bodyarmor meenemen, of dat moet voor deze heist zijn aangepast

die spelen wel op ps4, je moet gewoon naar de wapen winkel gaan en een aantal vesten kopen ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Die spelen niet op de ps4, ik kan echt geen 10 xtra bodyarmor meenemen, of dat moet voor deze heist zijn aangepast

die spelen wel op ps4, je moet gewoon naar de wapen winkel gaan en een aantal vesten kopen ;)

Dat snap ik, maar ik kan er maximaal maar 6 bij me hebben :(

Link to comment
Delen op andere websites

Die spelen niet op de ps4, ik kan echt geen 10 xtra bodyarmor meenemen, of dat moet voor deze heist zijn aangepast

die spelen wel op ps4, je moet gewoon naar de wapen winkel gaan en een aantal vesten kopen ;)

Dat snap ik, maar ik kan er maximaal maar 6 bij me hebben :(

Dat kan kloppen. Je moet een bepaalde rank hebben behaald om meerdere bodyarmor te kunnen meenemen. Dit is mogelijk sinds de laatste update van GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan er wel 10 hebben, zal wel met je rank te maken hebben dan denk ik

je hebt gelijk, heb het maar ff gegoogled:

Armor suits has been reported to be massively weaker in GTA Online, even at 100%. Probably to compensate for this, players are able to have up to a maximum of ten reserve armor vests (at level 135) in their inventories

Bron: http://gta.wikia.com/Body_Armor

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, Dragon__rage, ik was ook aan het zoeken naar meer info. Je was me net voor. ;)

GSV maken wel goede video's vind ik. Ik volgde deze Nederlander al voordat GTA V uit was. Hij had vaak de beste/duidelijkste updates. Kwalitatief hoogstaande video's en in korte tijd uit gegroeid tot een van de best bekeken GTA V YouTube Channels. Voor Achievements heb ik daarnaast ook veel PowerPyx en RoosterTeeth gekeken. Alleen GSV had alle gold medals voor alle missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zo wel genoeg, vind het alleen belachelijk dat de media de mensen aan gaat praten dat er 6 heists zijn. Met 5 heists ben ik ook tevreden maar toch. Ook het feit dat alles zo snel na elkaar gespeeld is is best jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft geen Heists meer... GTA Online is bij mij veranderd naar dikke laggzooi... :t En waarom moest hier überhaupt

een topic over gemaakt worden, mensen kunnen zelf ook wel Heist video's kijken, maar dan op een gewenst moment.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft geen Heists meer... GTA Online is bij mij veranderd naar dikke laggzooi... :t En waarom moest hier überhaupt

een topic over gemaakt worden, mensen kunnen zelf ook wel Heist video's kijken, maar dan op een gewenst moment.

er zijn mensen die dit wel interessant vinden ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...