Jump to content

help gta san andreas start niet op


homepoeseke_76969

Recommended Posts

ik heb GTA san andreas al een tijdje en heb het geinstalleerd op mijn laptop alles ging goed mijn laptop moeste volledig opnieuw geinstalleerd worden door een virus ik heb het spel onlangs weer geinstallerd en het ging goed bijna elke avond speelde ik het spel vandaag wilde ik het weer spelen ik stak de cd in mijn laptop en wachte tot de cd niet meer draaide ik starte het spel op en ik kreeg van windows 7 aero naar windows 7 basic en toen terug weer naar windows 7 aero ik heb paar keer mijn grafische kaart bijgewerkt mijn grafisch is van nvidia

post-141600-0-77499700-1427556962_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb GTA san andreas al een tijdje en heb het geinstalleerd op mijn laptop alles ging goed mijn laptop moeste volledig opnieuw geinstalleerd worden door een virus ik heb het spel onlangs weer geinstallerd en het ging goed bijna elke avond speelde ik het spel vandaag wilde ik het weer spelen ik stak de cd in mijn laptop en wachte tot de cd niet meer draaide ik starte het spel op en ik kreeg van windows 7 aero naar windows 7 basic en toen terug weer naar windows 7 aero ik heb paar keer mijn grafische kaart bijgewerkt mijn grafisch is van nvidia

Probeer eens je GTA: San Andreas opnieuw te installeren. Zo te horen komt het door een foute .exe (het programma start op, waardoor ie naar Windows 7 Basic gaat, en dan opnieuw sluit en dan opnieuw naar Aero gaat).

Laat je dan nog iets weten?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb GTA san andreas al een tijdje en heb het geinstalleerd op mijn laptop alles ging goed mijn laptop moeste volledig opnieuw geinstalleerd worden door een virus ik heb het spel onlangs weer geinstallerd en het ging goed bijna elke avond speelde ik het spel vandaag wilde ik het weer spelen ik stak de cd in mijn laptop en wachte tot de cd niet meer draaide ik starte het spel op en ik kreeg van windows 7 aero naar windows 7 basic en toen terug weer naar windows 7 aero ik heb paar keer mijn grafische kaart bijgewerkt mijn grafisch is van nvidia

Probeer eens je GTA: San Andreas opnieuw te installeren. Zo te horen komt het door een foute .exe (het programma start op, waardoor ie naar Windows 7 Basic gaat, en dan opnieuw sluit en dan opnieuw naar Aero gaat).

Laat je dan nog iets weten?

ik zal het laten weten of het gewerkt heeft ja of nee ik weet niet of ik vandaag zal doen maar ik zal het heel snel doen
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het spel volledig opniew geinstalleerd en werkt weer maar niet zoals het moet heb een probleem met de intro van het spel als ik het opstart

ik krijg wel het geluid maar bij beeld krijg ik als ik er goed naar kijk van blijft nvidia staan merci voor de hulp
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...