Jump to content

Tom Clancy's Rainbow Six - Siege


NickOwnage

Recommended Posts

Het is wel een spel waar je veel tijd in moet steken om beter in te worden. Komt vooral doordat er best veel mappen zijn met ieder hun eigen spots. Door de vernieling is ook elke match en map anders. En dan heb je natuurlijk nog tal van operators met unieke wapens en gadgets. Gelukkig heb ik het spel een paar maanden na release gekocht. Ik denk dat als je het nu zou kopen je aardig achterloopt op de rest van de spelers. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, ik kan tot nu toe redelijk meekomen met andere spelers. Heb al wel een aantal operators gekocht, maar nog niet die van operations. De gameplay zelf is nog wel een obstakel op sommige momenten, vooral omdat je alleen de stick layout kunt veranderen, en niet de button layout. Ik heb namelijk bij alle games crouchen onder R3 zitten, en niet bij O. 

 

Voor de rest begin ik het te snappen. :puh: In Casual heb je trouwens maar een kleine selectie van de maps denk ik, want ik zie vaak mensen maps spelen waarvan ik niet wist dat ze bestonden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn rond de 15 mappen. In de laatste update hebben ze twee mappen uit de casual rotatie gehaald om deze te verbeteren. In ranked zijn er geloof ik iets van negen mappen verwijderd omdat deze niet geschikt zouden zijn voor pro league... Niet echt leuk als je favoriete map verwijderd wordt omdat deze niet gespeeld wordt door professionele gamers.. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game gedownload toen 'ie vorig weekend gratis was voor de PS4. Dat was me toen goed bevallen,  mede omdat ik 't met een paar vrienden speelde. Na dat weekend heb ik dan ook de Complete Edition aangeschaft, aangezien daar ook een flinke korting op zat. Nu speel ik 't eigenlijk iedere dag en het verveelt me totaal niet, ieder potje is anders. In het begin snapte ik er weinig van, maar nu begin ik steeds beter het nut van een drone in te zien. :puh: Gisteren een lekker potje gespeeld met 8K en 1D, maar helaas wel 2v3 als team verloren. :-(

 

Mensen die eens op de PS4 willen spelen kunnen me gerust toevoegen: alaska1001

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...