Jump to content

Signature + avatar


NickOwnage

Recommended Posts

Voor een beginner ziet het er niet slecht uit, ik doe je het niet na :tu: 'K heb wel een kleine opmerking: De avatar is wel iets te aan de kleine kant, want zoals je het al gemerkt had, is 100x100 pixels het uiterst maximale. Voor de rest is d'r niets op aan te merken.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Voor een 1ste zeker niet verkeerd :tu:

Maar even de bewerk knop gebruikt, vond het geen xtra antwoord waardig :puh:

Mijn mening wilde ik wel ff geven over het geheel.

De achtergrond, vind ik, op zich wel goed passen, omdat 2 characters hierbij goed naar voren komen.

Het enige aanmerkingspuntje vind ik hierbij Lester, aangezien zijn shirt net iets teveel wegvalt bij deze achtergrond.

De naam zou misschien iets lichter kunnen kwa tint, maar de kleur zou ik niet veranderen. Dat blauwe geeft net dat xtra contrast.

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de achtergrond niet passen. Anders is het uitsnijden wel aardig gelukt, en is de signature ook niet te druk. Wel vind ik het lettertype ne ook nogmaals, het kleur wat onpassend.

Voor een eerste keer zeker niet mis!

Link to comment
Delen op andere websites

Om maar even heel cliché mee te doen met de rest: absoluut niet verkeerd voor een eerste keer!

Ik vind de achtergrondkleur eigenlijk wel goed gekozen. Trevor woont natuurlijk in de woestijn en het gelige, met die textuur er nog bij, past daar heel goed bij. Goed op zijn plek in zo'n setting, wat mij betreft. :tu:

De signature is misschien ietwat onsamenhangend, hoewel ik er eigenlijk niet heel veel op aan te merken heb. Je hebt voor een blauwkleurige tekst gekozen, wat niet echt voor de hand ligt, maar gek genoeg wel werkt. Leuk gedaan, hoor. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...