Jump to content
Joriz

GTAGames.nl gaat verder als CitiesGames.nl!


med_gallery_1_5_273193.jpg

Het is een lastige keuze, maar ik heb hem toch moeten maken. GTAGames.nl gaat vanaf deze maand verder als CitiesGames.nl. Vanaf nu zijn we dus een fansite van het fantastische stedenbouwspel Cities: Skylines, wat eigenlijk al door de meerderheid van het forum werd gespeeld.

Waarom deze beslissing?

Als klein kind was ik al fan van het klassieke SimCity. Daarnaast begon ik de afgelopen jaren steeds minder lol te krijgen met het spelen van Grand Theft Auto. Ondertussen is GTA Online een pay to win spel geworden, wat ik niet vind kunnen. Daarnaast gebeurde er de afgelopen jaren niets meer rondom GTA, behalve dan de release van het duidelijk niet goed afgewerkte GTAV. Het begon voor mij dus gewoon vervelend te worden en het werken aan deze fansite was niet meer leuk. sad2.gif

Gelukkig veranderde dit toen ik een paar maanden terug de spirituele opvolger van Sim City zag. Zodra ik Cities: Skylines ging spelen begon ik ook weer zin te krijgen om aan deze fansite te werken.

Dit was de laatste tijd ook in mijn nieuwsberichten te zien. Alle nieuwsberichten gingen eigenlijk over Cities: Skylines i.p.v. Grand Theft Auto. Daarom ben ik gaan nadenken en heb ik dus mede met de crew besloten mijn passie te volgen en deze fansite door te zetten als CitiesGames.nl smile3.gif

Wat zijn jullie met CitiesGames.nl van plan?

We zullen als site ons focussen op Cities: Skylines discussie en nieuws. Daarnaast zullen we veel aandacht besteden aan gerelateerde games zoals Cities XL en SimCity.

We zullen elke dacht aandacht geven aan de ontwikkeling van Cities Skylines, ondanks dat dit spel al uit is komen er nog veel updates. Hier zal de komende tijd veel nieuws over komen. De updates aan dit spel zijn namelijk echt gratis (geen freemium gedoe) en de komende tijd gaat hier dus nog veel informatie over komen. Daarnaast zorgt de toegestane modding er voor dat alles met dit spel mogelijk is. worshippy.gif

Gaat GTAGames.nl nu voor altijd offline?

Nee, natuurlijk niet. In deze GTAGames.nl zit jaren lang werk. Echter zal in de komende maanden dus wel alles veranderen naar CitiesSkylines.nl. De discussies over GTA van GTAForum.nl zullen allemaal in één categorie onderaan worden gearchiveerd zodat ze nog terug zijn te lezen. Daarnaast zal onze huisstijl langzaam gaan veranderen van oranje in blauw met de hulp van Thundercover. Applaus.gif

Wat gebeurt er met WikiGTA?

Op WikiGTA zijn meer dan 4800 artikelen vol geschreven over Grand Theft Auto en alle missies van alle GTA’s zijn er bijna uitgelegd. WikiGTA zal los door blijven gaan onder leiding van Svenie, al blijf ik er dus niet meer bij betrokken.

Iedereen bedankt!

Ik hoop dat jullie nu mijn lastige beslissing begrijpen en dat jullie net zo als ik veel zin in een Cities: Skylines fansite hebben. De komende weken zal ik nog verder toelichten wat er allemaal wordt veranderd.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de vele fantastische jaren op GTAGames.nl! Vanaf nu gaan we dus verder als CitiesGames.nl! static.gif

UPDATE:

Zoals de meeste al hadden gezien was dit nieuwsbericht gepost op 1 April! Al ben ik inderdaad groot fan van Cities: Skylines, ben ik zeker zo'n groot fan van de gehele Grand Theft Auto reeks. We gaan dus gewoon door als GTAGames.nl! puh2.gif

Weer super om te zien dat ondanks de datum toch elk jaar er weer mensen intrappen. smile3.gif

Donderdag 2 april om 16:00 komt op GTAGames.nl dus gewoon de nieuwe Grand Theft Auto V PC trailer online! Check dus vooral onze website voor informatie over de PC versie van GTA5. Naast de trailer komt de komende dagen nog meer informatie en reviews online!

Kleine troost voor Cities Skylines fans. Jullie zijn allemaal natuurlijk welkom in de Cities Skylines discussie, al zal de rest van het forum dus gewoon GTA blijven. smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nee, morgen is het 2 april. smile3.gif

Inderdaad! :)

Al zat natuurlijk in het nieuwsbericht een kern van waarheid was de volgende zin niet geheel logisch en daaruit af te leiden dat het toch mogelijk een grap was: "Daarnaast gebeurde er de afgelopen jaren niets meer rondom GTA, behalve dan de release van het duidelijk niet goed afgewerkte GTAV."

Echt zin in de trailer voor GTAV PC. Nog 30 minuten en dan kunnen we hem eindelijk kijken :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er was eindelijk eens een keer iets nieuws waar ik wel blij om kon zijn en een grotere kans maakte om bij de SL'ers te komen. :-(

Ik had gehoopt dat dit een 1 april grap was, maar toen kwam ik erachter dat het 2 april is. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er was eindelijk eens een keer iets nieuws waar ik wel blij om kon zijn en een grotere kans maakte om bij de SL'ers te komen. :-(

Ik had gehoopt dat dit een 1 april grap was, maar toen kwam ik erachter dat het 2 april is. :7

rekt

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...