Jump to content

1 April


herobriner007

Recommended Posts

Moet jij bij ieder klein ding gelijk een topic openen?

Ja

Leuke profielfoto.

Dankje. Die van jou ook :)

Volgend jaar ga ik ontbijtkoek op de muren van de WC's op school smeren. Geloof het of niet, maar bij ons werd soms echt poep op de muren gesmeerd!

das nog niks, bij ons (toen destijds) op de basisschool zat er schijt aan het plafond. :7 En als je lekker zat te schijten gingen ze met een groepje op de deur slaan en schreeuwen :7 :7 :7
Link to comment
Delen op andere websites

Moet jij bij ieder klein ding gelijk een topic openen?

Ja

Leuke profielfoto.

Dankje. Die van jou ook :)

Thanks.

Volgend jaar ga ik ontbijtkoek op de muren van de WC's op school smeren. Geloof het of niet, maar bij ons werd soms echt poep op de muren gesmeerd!

Dan moet je zo'n toetje met slagroom van 19 cent kopen, dat met pudding. Dat slagroom in een wc papiertje doen en op de wc bril leggen. Als je wilt kan je nog wat er van eten en vervolgens leeg schudden boven de wc. Het lijkt nu op spetterpoep. xD Ik spreek uit ervaring.
En als je lekker zat te schijten gingen ze met een groepje op de deur slaan en schreeuwen :7 :7 :7

In het oude gebouw gooide ze natte proppen wc papier over de deur. Nu kan dat niet meer, mr je kan nu wel de deur openmaken vanuit de buitenkant. Mrja da's niet heel erg.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...