Jump to content

Whatsapp groeps bellen


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Sinds een update kan je nu bellen met whatsapp.

Maar je kan ook groepschatten.

Zou je in de toekomst misschien zelfs kunnen groepsbellen?? :D :D :D

Net als met een walkie talkie. Dat je in het begin met 5 mensen + jijzelf

kunnen praten via telefoon :D

Wat denken jullie?

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

Is deze update alleen voor Android? Aangezien ik deze optie (nog) niet heb op mijn Iphone? Vriendin van mij heeft het wel op de Samsung.

Ontopic: Zou me inderdaad wel vet lijken, eerlijk gezegd denk ik wel dat er een kleine kans is dat dit gebeurd.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Alles is mogelijk, 't zou wel eens een vette toevoeging kunnen zijn. Maar ik vind het maar vreemd dat ik ook geen update heb

ontvangen van Whatsapp (Windows Phone). Zal zometeen even checken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is Android only.

Serieus?! Waarom alleen maar voor Android, zo'n update hoort namelijk voor alle mobiele platformen te zijn. Eigenlijk is 't een zware

teleurstelling voor non-Android gebruikers. En Whatsapp bracht voorheen altijd updates uit voor Windows Phone en iPhone en deze

alleszins niet.. :N

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Het is Android only.

Serieus?! Waarom alleen maar voor Android, zo'n update hoort namelijk voor alle mobiele platformen te zijn. Eigenlijk is 't een zware

teleurstelling voor non-Android gebruikers. En Whatsapp bracht voorheen altijd updates uit voor Windows Phone en iPhone en deze

alleszins niet.. :N

Ik heb gezien.. 2 vrienden van me, 1 met iPhone, 1 met Windows Phone. En bij beide staat dat als ik een van hen wil bellen staat er dat hij zijn WhatsApp moet updaten

Het zal wel iets hebben te maken met de software. En niet veel mensen hebben een Windows Phone.

Dat heb je toch echt mis.. Er komen steeds meer Windows Phone gebruikers, al hoewel de markt op dit moment nog niet enorm groot is, het wordt steeds groter. App producers vinden het dus nutteloos om hun geld te besteden aan een kleine markt. Maar.. Als je eenmaal een app hebt uitgebracht vind ik inderdaad wel dat de app up-to-date moet blijven!

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd. Je kan je bericht bewerken met de Bewerk-knop. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf met m'n Windows Phone gewoon, lekker, ouderwets spraakberichten sturen. :puh:

Windows Phone wordt trouwens steeds groter. Ik steeds meer apps downloaden die vrienden ook hebben op iOS of Android. Ik denk zelf dat als Windows 10 straks uit komt dat het alleen maar beter wordt voor de Windows Store. :Y

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Het zal wel iets hebben te maken met de software. En niet veel mensen hebben een Windows Phone.

Wat? Windows Phone heeft een enorme community. Ik denk overigens dat er wel miljoenen applicaties online staan voor Windows Phone! Er zijn inderdaad niet super veel mensen met een Windows Phone in Nederland, maar als je al kijkt richting India. Daar hebben veel mensen een Windows Phone..? :7

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Wat zijn mensen veeleisend zeg. Gratis berichtjes sturen is al heel wat, en nu zelfs bellen? Moet niet gekker worden :{

Het is niet echt 'gratis' als je gewoon voor je internet moet betalen. Beetje rare reactie van je, als iedereen straks een gratis auto krijgt weiger je die uit principe dan af? "Ja, ik ben blij met mijn 'gratis berichtjes", het lijkt me logisch dat iedereen zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk wilt, je zou gek zijn als je dat niet wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...