Jump to content
Joriz

Uitslag prijsvraag kaartjes 'Oh No' concert!


GTAGames.nl afbeelding
Daar is hij dan eindelijk. De uitslag van de prijsvraag waarin we kaartjes weggeven voor het concert van Oh No op 14 april in de Helling! smile3.gif

Oh No is voor de meeste van ons GTA fans ondertussen een bekende naam. Oh No is samen met The Alchemist namelijk in meerdere Grand Theft Auto's terug te vinden. Zo is het nummer Bassheads onder de naam Gangrene te horen in GTAV op Radio Los Santos, al zal je de muziek van Oh No vooral (onbewust) kennen aangezien zijn muziek ook bij de missies en jobs is te horen in GTA5 en GTA Online.

Daarnaast komt ook een hoop nieuwe gesamplede muziek van Oh No op 14 april naar de PC-versie van GTA5. Zoals we gisteren in de GTAV PC trailer konden horen! smile3.gif

Op 7 april komt Oh No echter al met een optreden naar Nederland! Wij mochten afgelopen weken 2x2 kaartjes inclusief gratis consumpties weggeven voor dit concert. Al dacht ik dat alle vragen lastig waren, wisten alle inzenders ze toch goed te beantwoorden. Ze zijn duidelijk allen een groot Grand Theft Auto V en Oh No fan. Na loten mogen de volgende forumleden samen met iemand anders naar het concert:

Beide winnaars wil ik een super mooie avond toewensen. De antwoorden van de prijsvraag staan hier!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

1. Hoe heet het laatste album van Oh No?

A. Animal Serum

B. The Disrupt

C. Ohnomite

D. Greneberg

Een opzoekvraagje. Dit antwoord was gelukkig redelijk makkelijk op o.a. Wikipedia te vinden.

2. In welke Grand Theft Auto was op welk radiostation al eerder muziek van Oh No te horen?

A. Grand Theft Auto III - GAME FM

B. GTA San Andreas - Radio Los Santos

C. GTA Chinatown Wars - Alchemist

D. Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony - RamJam FM

Deze vraag vond ik behoorlijk lastig. Zelfs het uitzoeken van deze vraag was mij al lastig. Ik kon me zelfs niet meer direct herinneren dat Oh No in het verleden al eerder in een Grand Theft Auto is te horen. Maar in GTA Chinatown Wars zijn Oh No en The Alchemist al samen te horen op het radiostation Alchemist

3. De muziek van het nieuwe Grand Theft Auto V radiostation The Lab wordt ook op plaat en CD uitgebracht. Hoe gaat deze heten?

A. Oh No Present: Exodus into Unheard Rhythms

B. Gangrene Present: Labrador's laboratory

C. Rockstar Games Present: Oh No's Rap Revival

D. The Alchemist and Oh No Present: Welcome to Los Santos

Dit antwoord was meerdere malen in nieuwsberichten genoemd. Vanaf 21 april is het album The Alchemist and Oh No Present: Welcome to Los Santos verkrijgbaar op vinyl, CD en iTunes.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...