Jump to content

Op hoeveel DVD-schijfjes staat de PC versie van Grand Theft Auto V?


Joriz

Aantal DVD schijfjes PC versie  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoeveel schijfjes zijn nodig voor de installatie van GTAV PC?

    • 2
      4
    • 3
      8
    • 4
      14
    • 5
      5
    • 6
      4
    • 7
      22


Recommended Posts

Ik ben eigenlijk meer benieuwd wat er verder nog in zit. Ik heb de blauwe kaart en de wegenkaart van de 360 aan de muur hangen en heb de satelietkaart laten afdrukken door de kruidvat. Maar ben benieuwd of ze hier nog iets speciaals bij in gedaan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan wel DVD's gebruiken maar elke keer erin en eruit doen... Niet echt.

Waarom maken mensen zorgen dat ze cdtjes moeten wisselen?

Zelfs Vice City die op 2 schijfjes kwam, hoefde je enkel bij de installatie te wisselen, en bij 100 andere games ook.

Laatste keer dat ik cdtjes moest wisselen voor een game, was Driver 2 op de Playstation 1 en dat is al bijna 15 jaar geleden.

Ok, wss zijn er ook nog wat games op de Xbox en de PS2 geweest die dit vereiste, maar cdtjes wisselen tijdens gamen is echt niet meer van deze tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan wel DVD's gebruiken maar elke keer erin en eruit doen... Niet echt.

Waarom maken mensen zorgen dat ze cdtjes moeten wisselen?

Zelfs Vice City die op 2 schijfjes kwam, hoefde je enkel bij de installatie te wisselen, en bij 100 andere games ook.

Laatste keer dat ik cdtjes moest wisselen voor een game, was Driver 2 op de Playstation 1 en dat is al bijna 15 jaar geleden.

Ok, wss zijn er ook nog wat games op de Xbox en de PS2 geweest die dit vereiste, maar cdtjes wisselen tijdens gamen is echt niet meer van deze tijd.

Bij Max Payne 3 ook als ik het me goed herinner. Voordeel was dat het gewoon een verhaallijn was zonder open wereld dus kon prima. :) 1 schijfje offline 1 schijfje online verwacht ik.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de bron niet bewaard. Maar als ik het goed onthouden heb was het een officieel antwoord via rockstar support waarin dat stond. Het verbaasde mij ook heel erg. Maar het lijkt erop dat ook de DVD's persoonlijk zijn en aan de social club worden verbonden. Dus niet door te verkopen zijn. (Dat gaat dus gezeur opleveren op de diverse fora binnenkort)

Ik geloof dat je zelfs de code die erbij in zit kunt gebruiken om alsnog te downloaden en registreren. Dus dat je de dvds altijd in de hoes kunt laten zitten :D

(Maar het is wat ik me herinner, kan het dus best fout hebben.)

Bronnen gezocht

http://gtaforums.com/topic/783102-psa-disk-not-required-to-play-retail-version/?hl=disk

https://support.rock...ions-of-GTAV-PC

Bewerkt: door Wybo76
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...