Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto V nu al op Steam te downloaden!


gallery_1_5_10540.jpg

Over een week mag Michael eindelijk uit zijn luie stoel om te knallen!

Goed nieuws voor mensen met een trage internetverbinding die vanaf dindag 14 april direct Grand Theft Auto V willen spelen. Vanaf vandaag is het voor de digitale download van de PC versie van Grand Theft Auto V al mogelijk om te beginnen met downloaden. Een week van te voren downloaden is ook nodig want de digitale download is maar liefst 60 GB groot! Met een ADSL verbinding kan je hierdoor ook echt meerdere dagen bezig zijn et downloaden voordat je het spel binnen hebt. Indien je het spel via Steam hebt gekocht kan je hem nu via Steam met de Pre-Load functie binnenhalen en als je hem via Rockstar Warehouse hebt gekocht kan je hem vanaf nu al via Rockstar Social Club downloaden.

Omdat de release van de PC versie van GTAV een paar keer is uitgesteld krijgt iedereen er vanwege het lange wachten ook nog is $200,000 extra bij in GTA Online. Waardoor je dus bij het opstarten van GTAV op de PC in singleplayer $500,000 krijgt en in GTA Online een totaal van $700,000. Daarnaast is het natuurlijk mogelijk je personage, alle voertuigen, geld en andere dingen vanaf je console te importeren naar de PC versie, waardoor je nog meer geld hebt dan ooit daarvoor. smile3.gif

Mocht je nog geen GTAV hebben gepreorderd kan je in het onderstaande lijstje zien waar dat o.a. mogelijk is. Nog steeds is het reserveren van een fysieke versie het goedkoopst al zul je dan wel vele schijfjes moeten gaan installeren.

GTAGames.nl afbeelding
[table=header]Winkel|Versie|Prijs|Inbegrepen

Bol.com|Fysiek schijfje|€44,99|GTAV + $1,200,000 in-game bonus

Nedgame|Fysiek schijfje|€49,00§|GTAV + $1,200,000 in-game bonus

Game Mania|Fysiek schijfje|€49,98§|GTAV + $1,200,000 in-game bonus

ConsoleShop.nl|Fysiek schijfje|€49,99|GTAV + $1,200,000 in-game bonus

Rockstar Warehouse|Fysiek schijfje|€59,99*|GTAV + $1,200,000 in-game bonus

Rockstar Warehouse|Digitale Download|€59,99|GTAV + $1,350,000 in-game bonus

Steam|Digitale Download|€59.99|GTAV + $1,350,000 in-game bonus[/table]

§ Hier kan nog verzendkosten bovenop komen al kost ophalen je in de winkel natuurlijk niets extra.

* Bij Rockstar Warehouse betaal je bij fysieke dingen ook nog is verzendkosten, al kan je wel vele leuke GTA goodies mee bestellen

☆ Alleen met Pre-orders voor 14 April krijg je een extra $150,000 voor Grand Theft Auto Online.

Heb jij GTA5 voor de PC al gereserveerd en ben je hem al via Steam of Rockstar Social Club al aan het downloaden? Of moet je hem nog kopen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nice! 60 GB is wel erg groot, vooral als je het vergelijkt met de andere versies. Daar was 't respectievelijk 50 GB voor de current-gen en

15 GB voor de previous-gen. Ikzelf ben ook van plan om 'm fysiek te gaan kopen ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Downloaden, maar ze kunnen hem nog niet spelen?

Ja, dat had ik zelf ook graag gedaan als ik op de computer zou gamen. Eerst de spel downloaden en wanneer de release er is meteen aan de slag gaan zonder te wachten met downloaden! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja dat wel, maar het is wel in het voordeel van de consument en het stimuleert dan digitale aankopen.

Still, klinkt maf: wel downloaden, niet spelen. Beetje als het spel gewoon in de winkel kopen, maar dat je moet wachten met spelen.

Net zo'n adventskalender waar je moet wachten met het opeten van de chocolaatjes ^_^

Bewerkt: door JJ-B

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja, of gewoon nu meteen. Het spel is toch klaar.

Dat weet je dus niet. Met de huidige vereisten om een internetverbinding te hebben kan Rockstar Games tot de dag ervoor verbeteren en testen om een goed product uit te brengen.

Daarnaast is GTA natuuurlijk nooit af. Dit telt natuurlijk geheel voor GTA Online wat in de afgelopen 1,5 jaar is uitgegroeid van kleine extra tot losstaand spel. Ik kan me nog wel herinneren dat toen ik het in september 2013 speelde we alleen maar konden racen, deathmatches konden spelen en de lokale winkel konden overvallen. Dankzij vele uitbreidingen en constante ontwikkeling begint GTA Online dus een ding opzich te worden. smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja, of gewoon nu meteen. Het spel is toch klaar.

Dat weet je dus niet. Met de huidige vereisten om een internetverbinding te hebben kan Rockstar Games tot de dag ervoor verbeteren en testen om een goed product uit te brengen.

Daarnaast is GTA natuuurlijk nooit af. Dit telt natuurlijk geheel voor GTA Online wat in de afgelopen 1,5 jaar is uitgegroeid van kleine extra tot losstaand spel. Ik kan me nog wel herinneren dat toen ik het in september 2013 speelde we alleen maar konden racen, deathmatches konden spelen en de lokale winkel konden overvallen. Dankzij vele uitbreidingen en constante ontwikkeling begint GTA Online dus een ding opzich te worden. smile3.gif

Maar goed toen was het spel ook uit, dus dat kan nu ook wel vind ik. Vooral omdat dat spel toch al 2 jaar op de markt is. Maar Asphyx punt snap ik ook wel, vandaar vergelijk ik het ook met een adventscalendar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een vraag over de fysieke kope. Ik las zojuist berichten van anderen dat de DVD niet meer nodig is na voltooid installatie zoals in de jaren 2007.

Is dat waar? Vanwege de zovele toevoegingen zoals vele mooie wagens, DLC's, online wil ik de fysieke kope overwegen op bol.com

maar ik heb de Titan bureau van Leenbakker en de desktop staat achter de monitor. Ik kan wel DVD's gebruiken maar elke keer erin en eruit doen... Niet echt.

Bewerkt: door Blue_V

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heh, ADSL. Goede tijden :7 60 gig zou echter geen obstakel moeten zijn sinds de meerderheid hier over glasvezel beschikt.

ADSL 30 mbps hier, in 6 uur tijd heb ik de hele spel binnengehengeld.

Kabel is meestal 50 mbps.

Glasvezel is 100 mbps. :erm:

Maar ik haal gewoon de DVD-versie. Steam is wel erg duur. :kots:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een vraag over de fysieke kope. Ik las zojuist berichten van anderen dat de DVD niet meer nodig is na voltooid installatie zoals in de jaren 2007.

Is dat waar? Vanwege de zovele toevoegingen zoals vele mooie wagens, DLC's, online wil ik de fysieke kope overwegen op bol.com

maar ik heb de Titan bureau van Leenbakker en de desktop staat achter de monitor. Ik kan wel DVD's gebruiken maar elke keer erin en eruit doen... Niet echt.

Hopelijk...

Anyway, ik ga dinsdag mijn gereserveerd dvd'tje halen. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...