Jump to content
Joriz

PCGamer heeft GTA5 al mogen spelen op PC!


med_gallery_1_164_1131505.jpg

De Britten van de website PCGamer.com hebben Grand Theft Auto V al op de PC mogen spelen. Hiervoor mochten ze bij R* op een zeer snelle PC spelen ( i7 5930k@3.50GHz, SLI GTX 980, 32GB of RAM and a 256GB SSD), waardoor ze het al op 4K resolutie konden spelen. Voor alles op max heb je dus een zeer goede computer nodig. Echter zei Rockstar Games tegen PCGamer dat het spelen op 1080p met 60 fps ook mogelijk is op de gemiddeld pc. De gasten van PCGamer waren dus zeer onder de indruk van de PC-versie.

Hoe hun ervaring met de PC versie van GTA5 was bespreken ze tevens in de volgende video:

Aangezien geen enkele PC hetzelfde is heeft PCGamer ook al naar de instellingen van GTAV gekeken. Er blijken dus een stuk of 30 opties te zijn waarmee je naast vanzelfsprekende dingen als resolutie ook meer geavanceerde grafische effecten aan en uit kan zetten. Hierdoor draait het spel zowel vloeiend op de minimale PC als grafisch superieur op de snelste computer. Hierdoor is het spel dus op alle computers speelbaar die binnen de GTA5 systeemeisen vallen.

med_gallery_1_164_66424.jpg

Hoe het er daadwerkelijk uit gaat zien moeten we helaas nog even op wachten. Wat de media bij Rockstar Games ziet is toch de meest ideale situatie. Gelukkig kunnen we vanaf dindag 14 april eindelijk Grand Theft Auto V op de PC spelen!

Bron: PCGamer.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

er is er maar 1.

De pre order versie krijgt nog een flyer met een code erop om de $$$$ te krijgen

Hoe kom je aan die info? Opzich ziet t er leuk uit als je m zo koopt! Precies wat ik hoopte :puh:

:D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is de limiet nou op 4K / 29Hhz?

Valt me een beetje tegen op Sli-Gtx980 & 4K en een limiet hebben van 29fps.

Gebruik dan gewoon de downsample optie op de gtx980, kan je nog wel op 60HZ gamen.

Kan aan mij liggen maar 4K is voorlopig nog uhmm beetje overbodig/duur.

Zeker al kijk je naar de kwaliteit vs preformance.

En naar mijn mening, is 4K pas echt goed te zien op gigantische tv`s / monitors/ projectors.

Benieuwd of ze nog aandacht hebben besteed aan 3d Vision.

Naar mijn mening whooped die oude techniek nog de meeste next-gen meuk :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuke info. Het enige faal is dat PCGamer jammer genoeg geen gameplay beelden toont. Ik had toch het liefst een aantal beelden gezien :puh:

Ik denk niet dat ze van R* PC gameplay mochten opnemen, alsnog jammer.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is de limiet nou op 4K / 29Hhz? Valt me een beetje tegen op Sli-Gtx980 & 4K en een limiet hebben van 29fps. Gebruik dan gewoon de downsample optie op de gtx980, kan je nog wel op 60HZ gamen. Kan aan mij liggen maar 4K is voorlopig nog uhmm beetje overbodig/duur. Zeker al kijk je naar de kwaliteit vs preformance. En naar mijn mening, is 4K pas echt goed te zien op gigantische tv`s / monitors/ projectors. Benieuwd of ze nog aandacht hebben besteed aan 3d Vision. Naar mijn mening whooped die oude techniek nog de meeste next-gen meuk :D
Nee, waarschijnlijk hebben ze monitor die maar tot 30Hz kan en dus hoogstwaarschijnlijk HDMI 1.4 en niet de nieuwe HDMI 2.0.HDMI 2.0 kan 4K/60Hz.Als het werkelijk klopt wat R* zegt dat je 1080p/60 op een gemiddelde PC kan, dan zou dat echt top zijn.Zelf heb ik geen gemiddelde PC.

EDIT

Wow, holy shit, wat een verschil!

WQEiATCNRG-K.jpg

Bewerkt: door Blue_V

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zo, even gauw op Alternate gekeken wat GTA 5 op 4k zo'n beetje kost(afgespiekt van de specs in de openingspost).

Alle belangrijke delen, dus CPU, GPU, geheugen, SSD, voeding etc. kom ik al op 3000+ euro uit, zit er nog geen behuizing, fans ervoor en nog wat ander prul bij.

Scherm kost ongeveer 500 euro, dus uiteindelijk kost je 4k gamen ongeveer.... 4k...

Ben stiekem benieuwd hoeveel 14 jarige nu in een hoekje zitten te huilen nu ze beseffen dat hun 450 euro kostende PC GTA niet aankan op 4k, waardoor ze zich voor gek hebben gezet op het internet met '4k @ 60fps Yoo' en 'PC Masterrace'. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben stiekem benieuwd hoeveel 14 jarige nu in een hoekje zitten te huilen nu ze beseffen dat hun 450 euro kostende PC GTA niet aankan op 4k, waardoor ze zich voor gek hebben gezet op het internet met '4k @ 60fps Yoo' en 'PC Masterrace'. :7

met hun pc's van game-pc.nl :D :D

10/10 best post ever

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...