Jump to content

Auto weggeven online


Inge1990

Recommended Posts

Dat is helaas niet meer mogelijk, eerst kon je bv. een auto van de straat pakken en volledig tunen en dan kon je die aan een vriend geven maar sinds een aantal patches geleden gaat dat niet meer.

Hij kan hem dan niet meer in z´n garage of los santos customs rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik zelf heb geen idee
Ga je nou op elk topic reageren om je 50 posts te behalen? Sorry hoor maar aan zo'n antwoorden heeft niemand wat.
Gaat niet, net als geld doneren, kan je ook geen auto's doneren of appartementen. Alles moet jijzelf verdienen en kopen.
Geld doneren kan niet, wel kan je geld laten vallen zodat de ander het kan oprapen.

Voertuigen kunnen helaas niet weg gegeven worden. Eens je een auto koopt of jat en je zet ze in de garage wordt de auto verzekerd op jouw naam zeg maar en dan kan je er niet meer vanaf tenzij je de auto verkoopt, verplaatst door een andere auto (als de rest van de garage vol zit) of opblaast.

Langs een kant is het jammer maar langs de andere kant ook niet. Denk maar aan de mensen die de collectors edition gekocht hebben, zij hebben exclusieve voertuigen die de mensen met gewone editie niet hebben. Als je dan auto's kon weggeven zou iedereen zo'n exclusieve wagen kunnen bemachtigen en dat is nou eenmaal niet de bedoeling.

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

Eens je een auto koopt of jaten je zet ze in de garage wordt de auto verzekerd op jouw naam.

Alleen als je een auto koopt wordt je auto automatisch verzekerd. Echter als een je auto steelt moet je eerst langs de Los Santos Customs om deze te laten verzekeren.

De meeste auto's die je in je garage kan zetten hebben een vrij lage waarde. De duurdere auto's die je steelt kan je niet verzekeren noch in je eigen garage neerzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke bedankt, dus ik hoef niet verder uit te vogelen of dat kan :)

Heb een auto die ik niet gebruik,maar wel veel heeft gekost. Vandaar de vraag, ik dacht misschien kan ik hem weggeven.

Hoe laat je geld vallen dan? Ook wel even handig om te weten haha.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou geld van je bankrekening kunnen opnemen en dan die persoon een mugger op je af laten sturen dan kan die mugger 10.000 van je stelen.

Hij dood dan die mugger en raapt het geld op maar hij moet dan wel level 50 ofzo zijn voordat dat kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik zelf heb geen idee
Ga je nou op elk topic reageren om je 50 posts te behalen? Sorry hoor maar aan zo'n antwoorden heeft niemand wat.
Gaat niet, net als geld doneren, kan je ook geen auto's doneren of appartementen. Alles moet jijzelf verdienen en kopen.
Geld doneren kan niet, wel kan je geld laten vallen zodat de ander het kan oprapen.

Voertuigen kunnen helaas niet weg gegeven worden. Eens je een auto koopt of jat en je zet ze in de garage wordt de auto verzekerd op jouw naam zeg maar en dan kan je er niet meer vanaf tenzij je de auto verkoopt, verplaatst door een andere auto (als de rest van de garage vol zit) of opblaast.

Langs een kant is het jammer maar langs de andere kant ook niet. Denk maar aan de mensen die de collectors edition gekocht hebben, zij hebben exclusieve voertuigen die de mensen met gewone editie niet hebben. Als je dan auto's kon weggeven zou iedereen zo'n exclusieve wagen kunnen bemachtigen en dat is nou eenmaal niet de bedoeling.

laat hem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...