Jump to content

Call of Duty: Black Ops 3


Ezra24rct3

Recommended Posts

23k83dj.png

Dit is de banner van Treyarch Studios op Twitter. Ik heb hem zelf alleen verkleind. @Treyarch

Het is bevestigt! smile3.gif

Makers: Treyarch Studios

Uitgever: Activision

Release: November 2015

Aantal spelers: 12 (18 op Ground War (Next-Gen Only!))

World Reveal: 24 april 2015

Nieuws over deze game:

9 april 2015

xbgv3a.jpg

“Call of Duty®: Black Ops 3 is the first title for next-gen hardware in the critically acclaimed Black Ops series. Developed by Treyarch, the award-winning creator of the two most played games in Call of Duty® history. Call of Duty: Black Ops 3 deploys players into a dark, twisted future where a new breed of Black Ops soldiers emerges and the lines are blurred between our own humanity and the technology we created to stay ahead, in a world where cutting-edge military robotics define warfare. With three unique game modes: Campaign, Multiplayer, and Zombies, it providing fans with the deepest and most ambitious Call of Duty ever.”

Bron: http://mp1st.com/201...e/#.VSbaL_msUv8

#BackInBlack

Laatste EDIT: (Rede: Update Max Spelers)

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    91

  • Ezra24rct3

    82

  • MovieGamer

    75

  • FlexxNL

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Neh, BO1 was gewoon Anti-Snipe.... Helaas heb ik wel geruchten gehoord dat ze naar ongeveer de zelfde engine gaan als Advanced Warfare :cry: (Niet bevestigt)

Je bedoelt dezelfde engine als COD4... :7

Call of Duty is voor mij allang voorbij sinds Black Ops 2, misschien dat ik deze nog wel download als hij de moeite waard is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben erg benieuwd. Ik kan niet zeggen of ik hem meteen ga kopen, maar ik hoop in ieder geval dat ze terug gaan naar een wat oudere setting. Die toekomst shit vind ik echt niet meer fijn om in te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh jee is het weer zover? Laten we maar op houden met die gekkigheid waar ze vorige keer mee aankwamen. Dan kan ik net zo goed Star Wars battlefront gaan spelen. Zal deze wel kopen als het een beetje met BO1 te vergelijken valt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok mooi. Beter gaan ze terug naar de stijl van Black Ops 1 want Black Ops 2 was een hard kutspel.

fuck dat 2025 gedoe :puh:

Hopelijk word het zoiets als Black Ops I, die tijd. Of de tijd van nu, met de technologie van nu. Of weer en COD die zich afspeelt in de 2e wereld oorlog (Denk het niet door alle 10 jarigen die cod willen ala MW2/Mw3).

Hopelijk geen bullshit van 2075 of 2100.. Dat lijkt me echt totaal niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok mooi. Beter gaan ze terug naar de stijl van Black Ops 1 want Black Ops 2 was een hard kutspel.

fuck dat 2025 gedoe :puh:

Hopelijk word het zoiets als Black Ops I, die tijd. Of de tijd van nu, met de technologie van nu. Of weer en COD die zich afspeelt in de 2e wereld oorlog (Denk het niet door alle 10 jarigen die cod willen ala MW2/Mw3).

Hopelijk geen bullshit van 2075 of 2100.. Dat lijkt me echt totaal niks.

mij lijkt iets met terroristen of illuminatie of een andere "nieuwe wereld orde" wel vet
Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist wat nieuwe leaks opgedoken...

Exo Suits...

CCLHACfWIAA1irR.jpg

“Call of Duty®: Black Ops 3 is the first title for next-gen hardware in the critically acclaimed Black Ops series. Developed by Treyarch, the award-winning creator of the two most played games in Call of Duty® history. Call of Duty: Black Ops 3 deploys players into a dark, twisted future where a new breed of Black Ops soldiers emerges and the lines are blurred between our own humanity and the technology we created to stay ahead, in a world where cutting-edge military robotics define warfare. With three unique game modes: Campaign, Multiplayer, and Zombies, it providing fans with the deepest and most ambitious Call of Duty ever.”

Bron: http://mp1st.com/2015/04/09/black-ops-3-soldier-from-teaser-trailer-revealed-definitely-from-the-future/#.VSbaL_msUv8

Link to comment
Delen op andere websites

Ah man, dit wordt gegarandeerd een futuristische shooter... Sinds Ghosts is het gewoon een kutspel geworden, en dit deeltje lijkt ver af te wijken van 't heden. Echt jammer. Aan de andere kant ben ik wel blij dat het nochtans voor de PS3 en Xbox 360 komt!

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was echt blij om te horen dat het Black Ops III werd en geen World at War II, maar nu ik lees dat er opnieuw Exo-Suits in zullen zitten ben ik wat minder enthousiast geworden.

Ghosts was k*t, Advanced Warfare is k*t en deze zal dat nu ook gaan worden. -_-

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat ik inderdaad lees "cutting edge military robotic"

Net zoals velen na Ghosts bijltje van serieus cod spelen neergegooid. Toch 2 maand geleden AW kans gegeven maar toch weer weggelegd. Waarschijnlijk pakt deze game mij ook weer niet.

2e Wereld Oorlog is mijn favoriete geschiedenis gebeurtenis. Van mij mogen ze daarnaar terug gaan. Niet iedereen wil dat. Maar als ik de makers van COD zou zijn zou ik deze franchise splitsen in Old (2e wereld oorlog, Vietnam, koude oorlog) en New (heden, toekomst) pak je toch alle mensen weer die cod mooi vinden. Nu alleen de futuristische liefhebbers. Jammer, dat ze het verpesten..

Link to comment
Delen op andere websites

Dus... Ik ben hier de enige die aw wel leuk vind om te spelen?

De exo's hadden van mij niet gehoeven, maar vind ze wel geinig.

Terug naar mw2 gaan ze toch niet, en bo2 vond ik ook leuk om te spelen.

Mw3 een Bo1 vond ik geen reet aan, en ghosts heb ik nooit gespeeld.

Ik ben benieuwd, maar zal hem toch niet kopen wanneer hij met uit is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...