Jump to content

Call of Duty: Black Ops 3


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    91

  • Ezra24rct3

    82

  • MovieGamer

    75

  • FlexxNL

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geen CoD meer voor mij. Deze CoD ook amper gespeeld, helaas season pass die ik niet gebruik. CoD tijdperk is over voor mij,

Dit.

Eerlijk gezegd vind ik Ghosts nog niet zo slecht. Daarna begon al het toekomst meuk met hun vliegende pakjes.

Gedaan met Call of Duty, tenzij ze terug naar het heden of het verleden (WWII) gaan.

Battlefield <3

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom luisteren ze niet naar de community en gaan ze terug naar 2e Wereld Oorlog.

Ik weet het ook niet, het zou misschien zo zijn dat de community die zich laat horen niet helemaal representatief is voor wat het overgrote deel van de CoD fans wil. Zowel AW als BO3 waren succesvol, al vind ik ze beide troep, samen met Ghosts en BO2.

Geef mij maar weer een normale FPS in het heden, WW2 of anders wel een koude oorlog setting. Originele Black Ops blijft voor mij toch wel een hele sterke game met topsettings voor multiplayer en een verhaal wat kon opboksen met eerdere delen uit de serie met geweldige campaigns zoals dat van een MW1 of CoD2.

Een supergrote sprong terug in de tijd naar de eerste grote oorlog zou mij ook wel supergaaf lijken. Alleen weet ik wel zeker dat Activision zo een risico niet durft te nemen. Zij spelen het toch wel graag behoorlijk safe :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet een Remake is vaak nooit echt beter en dan speel je het zelfde spel. Bij Gears of War heb ik dit niet lang volgehouden.

Ik had het anders moeten formuleren.

Veel spelers vinden MW2 nog steeds de beste CoD uit de serie en hoop dat IW weer terug gaat naar deze setting.

Verder gaan er zelfs geruchten over Ghosts 2, maar ook deze game zie ik liever niet.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 7 maanden later...

Er gaan geruchten dat er een speciale Zombie-DLC zal komen met maar liefst 8 maps uit eerdere delen. Mocht het waar blijken, zou het echt het beste CoD nieuws zijn in jaren! (Groot fan van WaW en BO1 zombies :$)

 

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou natuurlijk wel zo eerlijk zijn. Echter zou het niet de eerste x zijn dat Activision een grote update laat verschijnen voor een van hun games en het niet gratis maakt voor season pass houders (Destiny).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...