Jump to content
Crypteq

Tot 80% korting op PC games van Rockstar Games!


gallery_65063_251_16831.jpg

Dit weekend zijn vele titels van Rockstar Games voor de PC in de aanbieding in de Humble Bundle Store. De Rockstar titels zijn te krijgen met 75% en 80% korting!

Als je nog Rockstar titels mist dan is dit je kans om je collectie compleet te maken. Naast de Grand Theft Auto collectie zijn ook andere Rockstar games in de aanbieding waaronder L.A. Noire, Manhunt, Max Payne, Max Payne 2, Max Payne 3 en Bully.

Bij aankoop van een game in de Weekend Sale gaat 10% ook nog eens naar een goed doel.

De Weekend Sale loopt tot a.s. maandag 19:00 (13 april). De Rockstar spellen zijn aan te schaffen via de website van Humble Bundle.

[table=header]Spel|Normale prijs|Tijdelijke prijs

Grand Theft Auto Complete Pack|€49,99|€9,19

Grand Theft Auto: The Trilogy|€24,99|€5,99

Grand Theft Auto IV|€19,99|€3,99

Grand Theft Auto IV: The Complete edition|€29,99|€5,99

Grand Theft Auto III|€9,99|€1,19

Grand Theft Auto Vice City|€9,99|€1,99

Grand Theft Auto San Andreas|€9,99|€1,99

L.A. Noire|€29,99|€5,99

L.A. Noire: The Complete Edition|€29,99|€7,99

Bully: Scholarship Edition|€7,99|€1,99

Manhunt|€7,99|€1,99

Max Payne|€5,99|€1,19

Max Payne 2: The Fall of Max Payne|€5,99|€1,19

Max Payne 3|€19,99|€4,99

Max Payne 3: Rockstar Pass|€14,99|€3,74[/table]

Mocht je één van deze GTA klassiekers aanschaffen en hulp nodig hebben met de missies kan je natuurlijk alle missies beschreven vinden op WikiGTA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Geweldige kortingen! Ik ben totaal geen PC gamer maar ik denk dat ik morgen Grand Theft Auto Trilogy pack koop voor 6 euro. Jammer dat 1, 2 en de 2 London versies niet te koop zijn. Deze had ik graag gespeeld. Ik kwam bij Vice City niet verder dan die tijd missie van Love Fist op PS2. Dus bij deze de draad oppakken. Beginnen bij GTA III. Top sale! Bedankt voor dit topic, Cryptec! :tu:

Edit: Jammer dat je met credit card of PayPal moet betalen. Die heb ik niet.. ik wacht wel op een steam bundle korting.

Bewerkt: door NickOwnage

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik volg de Humble Bundle zelf niet, dus goed dat ik dit zie. Ik denk dat ik dat pack even ga aanschaffen, in het speciaal om alsnog eens LA Noire en de eerdere delen van Max Payne te spelen. Bedankt voor het delen, heel handig!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldige kortingen! Ik ben totaal geen PC gamer maar ik denk dat ik morgen Grand Theft Auto Trilogy pack koop voor 6 euro. Jammer dat 1, 2 en de 2 London versies niet te koop zijn. Deze had ik graag gespeeld. Ik kwam bij Vice City niet verder dan die tijd missie van Love Fist op PS2. Dus bij deze de draad oppakken. Beginnen bij GTA III. Top sale! Bedankt voor dit topic, Cryptec! :tu:

Dat komt omdat de eerste 3 gratis op internet te spelen zijn :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze verkopen ook nooit ps2 games meer he :$

Zekers, bij de Game Mania onder bij het rekje Used Games.

Ik ga het complete pakket in ieder geval kopen, dan heb ik ze allemaal voor Xbox 360, PC, iOS en PS2! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldige kortingen! Ik ben totaal geen PC gamer maar ik denk dat ik morgen Grand Theft Auto Trilogy pack koop voor 6 euro. Jammer dat 1, 2 en de 2 London versies niet te koop zijn. Deze had ik graag gespeeld. Ik kwam bij Vice City niet verder dan die tijd missie van Love Fist op PS2. Dus bij deze de draad oppakken. Beginnen bij GTA III. Top sale! Bedankt voor dit topic, Cryptec! :tu:

Dat komt omdat de eerste 3 gratis op internet te spelen zijn :)

Ze zijn als het goed is van de Rockstar Games website te downloaden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij Steam momenteel dezelfde actie! Aangezien ik geen credit card of PayPal heb koop ik hem hier. :)

[table=header]Steam Sale | Grand Theft Auto

Grand Theft Auto III | €1,99

Grand Theft Auto: Vice City | €1,99

Grand Theft Auto: San Andreas | €1,99

Grand Theft Auto: IV | €3,99

Grand Theft Auto: IV The Complete Edition | €5,99

Grand Theft Auto: Complete Pack | €9,99

Grand Theft Auto: The Trilogy | €4,99[/table]

Bewerkt: door NickOwnage

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...