Jump to content

Nieuwe GTA V fora, vaarwel god-erend lid, welkom vriend van het leger, brullend lid en onduidelijk lid


Dutchy3010

Recommended Posts

Na 5,5 jaar neemt ons god-erend lid helaas afscheid van de crew. Zijn prioriteiten zijn anders komen te liggen binnen het leven en dan is dit besluit een zeer logisch vervolg. Dat hij zijn kwaliteiten op het gebied van coding nog steeds aanbiedt aan dit forum, toont alleen maar zijn inzet de afgelopen jaren. .Timothy, bedankt!

In het GTA V forum wordt Timothy opgevolgd door een hierboven brullend-lid (??), ofwel de letterlijke vertaling van Narukami!

Dit is niet de enige wijziging. Met trots presenteren wij u een vriend van het leger (ERRWINS), die bijspringt bij het GTA Online subforum. Tevens hebben we een onduidelijk lid gevraagd om de handjes uit de mouwen te steken in het Graphics-subforum. 3L1077 gaat Silverbyte en Cabyon helpen!

Wij hebben in ieder geval alle vertrouwen in de drie nieuwe moderators en willen VWO-er .Timothy heel erg bedanken voor zijn inzet gedurende al deze jaren!

Met het oog op de release wordt tevens het aantal GTA V-gerelateerde subfora uitgebreid. Het GTA V-onderdeel van dit forum wordt opgesplitst in de volgende onderdelen:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd jongens! Jullie waren zeker mensen die ik al een tijdje in de gaten ging houden omdat ik wist dat jullie ooit moderators ging worden. Veel succes en plezier toegewenst! Bedankt Timothy voor het harde werk op het forum. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Yay, nieuwe kleurtjes/leden-combinaties! :D

Iets serieuzer, jammer dat 'god-erend-lid' stopt, maar veel succes toegewenst aan de leden met nieuwe functies! :tu:

En wij allemaal maar denken dan Erwin het druk had met examens en daarom tijdelijk met OB stopt... :7

Link to comment
Delen op andere websites

M'n mond stond letterlijk open van verbazing toen ik dit nieuwsbericht las... Bedankt voor je jarenlange inzet op het forum, .Timothy.

Enne, veel succes ERRWINS, 3L1077 en Narukami met jullie nieuwe taken als moderator! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Fijne topictitel :puh:

Timo, enorm bedankt voor je inzet de afgelopen jaren, en persoonlijk ook voor de hulp die je hebt geboden.

Nieuwe blauwe vriend van het leger, brullend lid en onduidelijk lid, heel veel succes met jullie nieuwe taak, ik denk dat jullie het goed zullen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...