Jump to content
Joriz

Over 12 uur spelen we GTAV op de PC!


med_gallery_1_5_141414.jpg

Haha check dit. Naast een exclusief GTAV PC screenshot, mag ik al vandaag al de graphics van GTAV ervaren. Niet op de PC, maar in het echt. Van R* heb ik namelijk de bovenstaande opblaasbare Xero Gas Blimp ontvangen. Het was even opblazen, maar nu hangt hij mooi voor een foto van een echte berg in Noord Amerika (helaas niet Mount Chiliad) puh2.gif

Met het oog op de PC release hebben we tevens ons GTAV forum uitgebreid en er extra moderators op gezet. Onze GTA V-sectie van het forum is nu opgesplitst in:

Voor vragen en discussie ben je dus altijd welkom in de bovenstaande fora!

Mocht je nog niet GTAV hebben besteld kan je dat nu nog via o.a. Bol.com doen voor €44,99. Dan heb je hem morgen ook in huis! smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat moet ik nou weer met een Epsilon Program stinkkaars? Ik ruik een prijsvraag aankomen. KIFFLOM!

med_gallery_1_5_1317798.jpg

Epsilon Program 925 mysterie! OMG!

Mensen we hebben er een nieuw complot bij. Elke fansite heeft ook dit metalen kettinkje gekregen van het Epsilon Program. Elk kettinkje heeft in het klein de code 925.

Zou dit verwijzen naar de

, is het slechts een productcode of betekend dit dat de volgende Grand Theft Auto in San Francisco afspeelt. 925 is namelijk de telefooncode van de San Francisco Bay Area. Complot complot ... crazy.gif

Oh 925 betekend dat het echt Zilver is. Ik maar denk dat het een simpel metalen kettingje was puh2.gif

Nu hopen dat er niet 10.000 YouTube filmpjes komen met leugens over dat de volgende GTA echt San Francisco wordt.

med_gallery_1_5_116851.jpg

Ben net trouwens begonnen met downloaden van de PC versie. Ondanks dat ik redelijk snel internet heb zegt hij dat ik nog 5 uur moet downloaden. denk langer want tempo ligt echt nu laag op 100 KB/s

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik ben een beetje verward want de site zegt nog 12 uur terwijl mijn gta v launcher 13 uur zegt.

hebben ze het hier over greenwich time of doe ik iets fout

geschreven vanaf mijn oneplus one, "never settle"

Neen, de timer op de site is nog niet aangepast. Nu is het 12:30 en hij komt morgen maar uit om 1:00. Nog 12u en 30min dus.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel ik heb deze week vrij genomen, dus kruip ik nu in me bed tot vannacht. Kan niet meer wachten smile3.gif

Respect :puh:

Ik ga als ik het binnen heb (download teller staat nu al op 8 uur) zeker vannacht even spelen. Denk dat livestream niet gaat lukken aangezien alleen livestreamen al iets van 50% cpu kost. Dan blijft er weinig voor GTA5 over.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel ik heb deze week vrij genomen, dus kruip ik nu in me bed tot vannacht. Kan niet meer wachten :)

Respect puh2.gif

Ik ga als ik het binnen heb (download teller staat nu al op 8 uur) zeker vannacht even spelen. Denk dat livestream niet gaat lukken aangezien alleen livestreamen al iets van 50% cpu kost. Dan blijft er weinig voor GTA5 over.

mijn ouders zijn iets te slim daarom houden ze het internet na 12 vanavond uit :( kan ik geen patch doen en dus ook niet spelen tot morgen ochtend ( dan eigenlijk ook niet zoiets noem je school )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zal nog tot morgen moeten wachten totdat ik GTA V binnen krijg van bol.com, en dat zal wel ergens tussen 13:00-14:00 zijn.

Daarnaast moet ik hem nog installeren (via de socialclub, heb geen optical dvd drive ondanks dat ik het fysieke spel heb gekocht :7), dus ik zal pas kunnen spelen rond 16:00 schat ik in.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...