Jump to content
Joriz

Over 12 uur spelen we GTAV op de PC!


med_gallery_1_5_141414.jpg

Haha check dit. Naast een exclusief GTAV PC screenshot, mag ik al vandaag al de graphics van GTAV ervaren. Niet op de PC, maar in het echt. Van R* heb ik namelijk de bovenstaande opblaasbare Xero Gas Blimp ontvangen. Het was even opblazen, maar nu hangt hij mooi voor een foto van een echte berg in Noord Amerika (helaas niet Mount Chiliad) puh2.gif

Met het oog op de PC release hebben we tevens ons GTAV forum uitgebreid en er extra moderators op gezet. Onze GTA V-sectie van het forum is nu opgesplitst in:

Voor vragen en discussie ben je dus altijd welkom in de bovenstaande fora!

Mocht je nog niet GTAV hebben besteld kan je dat nu nog via o.a. Bol.com doen voor €44,99. Dan heb je hem morgen ook in huis! smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

1d376a8ff2.png

Soon.

Heuj, ik heb net hetzelfde geïnstalleerd! Betekent dit dat m'n GTX 850M het een beetje gaat trekken? :sigaar:

Vooralsnog wacht ik op anderen met dezelfde chip en op een prijsdaling van V. En ik ben sowieso van plan het spel ná m'n examens aan te schaffen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...