Jump to content

"The Rockstar Game Services are unavailable"


Smartzenegger

Recommended Posts

  • ik heb een probleem met Roxtar Gaim Sosial Klup
  • "The Rockstar Game Services are unavailable" en dan klik ik op link, en staat er status PC UP... wat moet ik nu???
  • Als ik [CANCEL] klik, moet ik het daarna weer helemaal opnieuw installeren?
  • Na bijna 2,5 uur installeren kan ik maar op 3 knopjes klikken.
  • 1 doet cancel, 2 (Retry) doet niets..., en 3 geeft link naar een leugen: https://support.rock...icles/200426246
  • Leuk, een irritant muisklik spel van 55GB

Oh sjonge, laat ook maar.

De onoplossing is gekomen door dat na installatie ik de Social Club kreeg voorgeschoteld, en die faalt dus standaard, en zo kom je geen steek verder.

En openieuw uitvoeren van GTAVLauncher.exe geeft het zelfde probleem.

Maar wanneer je eigenwijs dan maar domleuk PlayGTAV.exe uitvoert waarvan je denkt dat het geen zin heeft, wordt ineens Social Club geupdate en kan je weer verder.

Nou, dit vind ik echt helemaal nergens op slaan hoor...

Maar goed, hier staat het dan nu voor de anderen die hier mogelijke tegenaan lopen de komende tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Het juiste programma die ook via het startmenu in Windows te bereiken is, is PlayGTAV.exe

GTA5 via het startmenu opstarten is dus het slimst.

Als je zelf willekeurige bestanden gaat opstarten is er inderdaad het risico dat er niet gebeurd wat je wilt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het juiste programma die ook via het startmenu in Windows te bereiken is, is PlayGTAV.exe

GTA5 via het startmenu opstarten is dus het slimst.

Als je zelf willekeurige bestanden gaat opstarten is er inderdaad het risico dat er niet gebeurd wat je wilt. puh2.gif

Ja precies, dat bedoel ik nou.

En dat moest ik dus nu wél doen.

Zo achterlijk is het dus, dus is het niet vreemd dat ik het ook daadwerkelijk achterlijk vindt dat de installatie mij dit voorschotelde.

Vandaar.

Link to comment
Delen op andere websites

De patch van gisteravond krijg ik niet geinstalleerd. Hij is wel helemaal gedownload, maar ik krijg de melding van Rockstar Game Services are unavailable (code 1). De link wat in dit topic staat, werkt bij mij niet. Ik kan wel offline spelen, maar ik heb de game gekocht om ook online te kunnen spelen. Iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

De patch van gisteravond krijg ik niet geinstalleerd. Hij is wel helemaal gedownload, maar ik krijg de melding van Rockstar Game Services are unavailable (code 1). De link wat in dit topic staat, werkt bij mij niet. Ik kan wel offline spelen, maar ik heb de game gekocht om ook online te kunnen spelen. Iemand een oplossing?

Open een eigen topic. TS heeft al aangegeven dat zijn probleem is opgelost.

Run ff als administrator.

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...