Jump to content

GTA start niet op


Tomhen

Recommended Posts

Goedenavond,

Zal mij eerst even voorstellen, ben Tom, 23 jaar en afkomstig uit het Westland (naast Den Haag) en sinds vandaag lid op het forum. :-)

Vandaag heb ik GTA ontvangen, direct aan de slag gegaan met de installatie van de 7 cd's, dit verliep perfect.

Echter lukt het niet om het spel zelf op te starten. Wanneer ik op de launchbutton klik lijkt alles goed te gaan en krijg ik ook een melding dat ik ben ingelogd bij Social Club maar daarna gebeurd er niets meer en blijft hij hangen op onderstaande scherm. De afbeelding (op de achtergrond) veranderd wel en ook het scherm knippert om de x aantal seconde. Hebben jullie een idee wat ik hieraan kan doen?

rvirys.png

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij wil de game totaal niet opstarten op mijn laptop ,

Ik bezit de alienware mx17 laptop ( game laptop )

250ssd

2gb grafic Intel hd 4000

6 g werkgeheugen

i7 3,4ghz processor

Wie kan mij helpen dit op te lossen en wat is er mis ?

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan me dus bij dit hele rijtje mensen aansluiten want heb de zelfde problemen als bij Tom uit het westland

Alleen heb ik nooit Engels geleerd en zal dus niet veel van de Rockstar site begrijpen

Help

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn problemen met dit spel voor de PC , bepaalde windows gebruikersnamen met speciale lettertekens worden niet herkend

zie site van Rockstar / Support

Ja deze fout komt alleen voor bij rockstar en joost mag weten wat mijn windows gebruikersnaam te maken heeft met betrekking tot spelen van gta5 ,

Ik vind dit een soort van inbraak op privacy want als ze mn gebruikersnaam weten wat kunnen ze dan nog meer traceren van mijn computer ??!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij wil de game totaal niet opstarten op mijn laptop ,

Ik bezit de alienware mx17 laptop ( game laptop )

250ssd

2gb grafic Intel hd 4000

6 g werkgeheugen

i7 3,4ghz processor

Wie kan mij helpen dit op te lossen en wat is er mis ?

Geloof je 't zelf? Ik kan niet zo direct vinden welke revisie van die laptop jij hebt maar er zit wel degelijk een grafische kaart in, die blijkbaar niet herkend wordt door Windows. Normaal moet je in het BIOS de geïntegreerde graphics kunnen uitschakelen waardoor de laptop altijd gebruik zal maken van zijn dedicated GPU. Het kan ook betekenen dat je simpelweg geen drivers hebt geïnstalleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,Ik hoop dat hier iemand mij kan helpen.heb net gta5 geinstaleerd, geen probleem. Nu wil hem starten kort scherm van gta, windows rondje blijft even draaien en dan niks meer. Ook de social club werkt vanuit de prog.files niet. Specs:i3 3220 650TIgtx. Zou moeten werken in de minimum eisen

Bewerkt: door tefal86
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als Tomhen.

Ik heb het originele spel 3 dagen geleden al geïnstalleerd maar krijg hem niet opgestart.en ben dus al 3 dagen aan het zoeken wat er fout gast. Kan iemand ons (Tomhen en mij) helpen?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als Tomhen.

Ik heb het originele spel 3 dagen geleden al geïnstalleerd maar krijg hem niet opgestart.en ben dus al 3 dagen aan het zoeken wat er fout gast. Kan iemand ons (Tomhen en mij) helpen?

Alvast bedankt.

PROBLEM SOLVED! (for me) ga naar my documents -->GTA5-->bootstrap.txt wanneer hier staat error opening TMfile doe het volgende.

Je dient je self-protection van je virusscanner uit te zetten. Deze functie voorkomt dat de launcher verder start en je niet het inlogscherm komt van social Club \

succes

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...