Jump to content
Joriz

Patch repareert problemen met PC-versie GTAV!


gallery_1_5_79959.jpg

Are you man enough to handle this pink car?

Goed nieuws iedereen! Rockstar Games heeft gisterenavond de een patch voor de PC versie van Grand Theft Auto V uitgebracht. De patch lost diverse problemen op die spelers in de eerste dagen na de release van de Pc-versie hadden. De patch met versienummer 1.01 is maar ruim 400 MB groot (voor Steam spelers 207 MB) en bestaat uit een kleinere patch van 53 MB en een grote patch van 352,75 MB.

De patch download automatisch bij het opstarten van Grand Theft Auto V en lost de volgende problemen op:

  • Probleem opgelost waarbij de GTAV Launcher een abnormaal hoog CPU gebruik had en soms crashte.
  • Probleem opgelost dat frame rate omlaag ging als je op linker muisknop drukte tijdens het rijden
  • Een grid is toegevoegd aan de Golf mini-game om tijdens het putten beter de afstand te zien.
  • Probleem opgelost waarbij wenkbrauwen of andere gezichtseigenschappen van je GTA Online poppetje verkeerd werden geïmporteerd naar de PC-versie.
  • Probleem opgelost dat mensen werd gevraagd om hun speler te importeren naar GTA Online terwijl je hier al mee bezig was.
  • YouTube uploads via de Rockstar Editor gaan nu correct door wanneer je internetverbinding even verbroken was.
  • Zeldzaam probleem opgelost dat je spel kon crashen in de Rockstar Editor
  • Projecten met verwijderde clips laden nu correct in de Rockstar Editor en geven een waarschuwing dat clips afwezig zijn.
  • Probleem opgelost dat vogels niet correct werden opgenomen in de Rockstar Editor clips
  • Probleem opgelost dat Windows gebruikersnamen met afwijkende karakters in hun naam het spel niet konden opstarten en/of het spel niet werkte. (Meer informatie bij Rockstar Support)
  • Probleem opgelost waarbij spelers met een garage niet de mogelijkheid hadden een auto te vervangen als de garage al vol zat.
  • Aanvullende reparaties ter voorbereiding van iFruit app ondersteuning.
  • Crew bandenrook is niet meer beschikbaar bij Los Santos Customs indien je niet in een crew zit.

De bovenstaande changelog geeft dus aan dat Rockstar Games in slechts 3 dagen al diverse kinderziektes met de PC-versie van Grand Theft Auto V heeft weten op te lossen. Natuurlijk zijn er nog meer updates en uitbreidingen onderweg waaronder de lang beloofde uitbreiding op het singleplayer verhaal van Grand Theft Auto V. Hopelijk horen we hier binnen enkele maanden meer over. smile3.gif

Mocht je nog problemen hebben met de PC-versie van GTA5 dan ben je altijd welkom in ons GTAV: Technische Problemen forum. In dit forum staan dagelijks honderden Nederlandse en Belgische GTA-fans voor elkaar.

Bron: Rockstar Games Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik had vannacht ook nog een bug. Had het ook nog gefilmd. Dit was geen kleine bug. De map verdween gewoon, net als in Gta IV als je de schaduw hoog zette. Ook krijg ik soms een freeze. (wat ook in het filmpje te zien is)

Maar goed dat Rockstar er mee bezig is. :tu:

Dit is het filmpje. Het is met mobiel gefilmd dus de kwaliteit is wat lager. (Ook bewerkt zodat je alleen m'n beeldscherm ziet)

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Meer, deze update is niet genoeg. :eten:

In de menu blijf en venster ouwehoeren van "wil je deze instellingen toepassen" terwijl ik niet eens begonnen met veranderen van instellingen. bij 'cancel' blijf het venster bij de volgende keer weer staan en bij 'no' , heb ik nu godverdomme framedrops. Hoeren Rockstar jullie doen het nooit goed. (behalve de GTA-trilogie voor de PC.) :erm::@

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ondanks deze update zitten er nog steeds heel veel bugs in deze versie van de game (als ik het vergelijk met de Xbox 360-versie).

Zoals:

Singleplayer auto's die je getuned hebt verdwijnen (2 auto's bij Franklin verdwenen en een paar missies later kreeg ik ze terug :?)

Multiplayer het soms niet kunnen joinen van vrienden, jij kunt ze dan wel joinen en om dit probleem tijdelijk op te lossen is terug te gaan naar singleplayer

En nog een paar kleine bugs.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had vannacht ook nog een bug. Had het ook nog gefilmd. Dit was geen kleine bug. De map verdween gewoon, net als in Gta IV als je de schaduw hoog zette. Ook krijg ik soms een freeze. (wat ook in het filmpje te zien is)

Maar goed dat Rockstar er mee bezig is. :tu:

Dit is het filmpje. Het is met mobiel gefilmd dus de kwaliteit is wat lager. (Ook bewerkt zodat je alleen m'n beeldscherm ziet)

Dat is geen bug, dat is gewoon dat je je instellingen te hoog hebt staan. Je PC is dus te traag om de wereld snel genoeg te laden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat in de volgende update de roltrappen en de liften werken :)

En wat ik ook wel een beetje jammer vind dat alle grote fastfoodketens dichtzijn en de meeste 24/7 shops ook.

Meer kleding winkeltjes mogen van mij ook wel bij komen

en dat je stenen van de grond kan rapen zoals in GTA-4 en tegen iemand zijn bakkes kan aan smijten :D

TOT GTA :bier:

Bewerkt: door P.ZAAL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...