Jump to content

Post hier mooie filmpjes die zijn gemaakt met de Rockstar Editor!


Dexist

Recommended Posts

Sinds dat GTA V op de PC is verschenen kan iedereen, die dat wil, zijn creativiteit de vrije loop laten gaan en een mooi filmpje maken met de

Rockstar Editor

Ben je leuke filmpjes tegen gekomen die zijn gemaakt met deze editor? Post ze dan hier!

:)

Dit filmpje kwam ik tegen:



The World of San Andreas

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    14

  • cruchedyourduck

    12

  • .PhoeniX.

    6

  • Dexist

    5

Beiden hele mooie filmpjes! Vooral het filmpje van 'The world of San Andreas' is echt cool.

Het filmpje van GTASeriesVideos is mooi op de beat. In beide filmpjes zit redelijk wat werk in. Ik kijk ernaar uit om jullie eigen creaties te zien! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb zelf ff rond gekloot met de directory mode, hier kwam ik op uit (zelfgemaakt)

Haha, leuk gemaakt! CJ komt van het vliegveld net als in SA. Misschien de volgende keer explosies wat dichterbij filmen. Krijg je wat meer diepgang in het filmpje. Kom vooral met meer van dit soort filmpjes. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op een of andere manier laden alle R* Editor filmpjes niet... Ik krijg dan elders alleen maar plaatjes te zien, echt vreemd :?

Of ligt dat volkomen aan m'n PC, aangezien andere(n) wel zulke gerelateerde video's kunnen kijken.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een erg herkenbare video. GTASeriesVideos heeft ook veel dingen vergelijkt met de 1e GTA IV-trailer, daardoor is 'ie ook zo mooi.

Maar hoe hebben ze Niko Bellic enigszins in die video gestopt... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een erg herkenbare video. GTASeriesVideos heeft ook veel dingen vergelijkt met de 1e GTA IV-trailer, daardoor is 'ie ook zo mooi.

Maar hoe hebben ze Niko Bellic enigszins in die video gestopt... :?

Het model van Niko zat al in GTA Online, waarschijnlijk is met een mod dit model als speelbare character gemaakt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...