Jump to content
Joriz

GTA4's Things will be Different trailer nagemaakt in GTA5!


De nieuwe Rockstar Editor in de PC-versie van Grand Theft Auto V zorgt er voor dat er veel meer mooie en geniale GTA5 filmpjes worden gemaakt. Zo ook de onderstaande video die door de Italianen van GTA Series Videos is gemaakt. Zij hebben de originele Grand Theft Auto IV things will be different nagemaakt in GTA5. Duidelijk is natuurlijk te zien dat de originele trailer zich in Liberty City afspeelt en de nagemaakte film in Los Santos. Ondanks dat blijkt een video met de Rockstar Editor dus makkelijk na te maken zijn, al is het einde ietsjes anders ... clown.gif

De remake van GTA Series Videos in GTA5

De originele Things will be different trailer van GTA4

Heb je ook een mooie filmpje gemaakt met de Rockstar Editor? Deel hem dan in ons GTAV mediaforum en wellicht komt je filmpje hier ook in een nieuwsbericht voorbij. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

al is het einde ietsjes anders ... clown.gif

Man, ik mors bijna cola op mijn toetsenbord van het lachen.

Had het stukje tekst niet gelezen, geniaal! :7

Die trailer van IV; krijg er nog steeds kippenvel van. Het was de eerste keer dat ik met deze community uitkeek naar een nieuwe grote GTA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die trailer van IV; krijg er nog steeds kippenvel van.

Precies dat, misschien wel de mooiste game-trailers die ik ken.

Respect voor de club die deze remake heeft gemaakt. Ziet er heel goed uit, met een briljante rol van Trevor. En dat vingertje op het einde is natuurlijk geweldig.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...