Jump to content
Joriz

Nieuwe patch voor PC-versie GTA5!


gallery_1_5_35774.jpg

Zojuist heeft Rockstar Games weer een nieuwe update uitgebracht voor de PC-versie van Grand Theft Auto V. De deze keer maar liefst 353,39 MB grote update bevat diverse reparaties voor kleine problemen in de PC-versie van het spel. Rockstar Games hanteert voor de PC-versie duidelijk een nieuw versiesysteem. Deze update bevat de versie 350.1.

Ondanks dat de update zeer groot is worden vooral vele kleine dingen gerepareerd. De update is zo groot door de manier dat de updates worden uitgevoerd. Met deze update is de GTAV.exe en het update.rpf-archief vervangen. Dit archief bevat echter ook alle vorige updates en de daarbij behorende aangepaste en nieuwe textures, objecten, missies en muziek.

Dankzij de changelog van Rockstar Games weten we dat deze update het volgende met name voor GTA Online repareert:

  • Voertuigen in je GTA Online garage worden nu niet meer per ongeluk vervangen met voertuigen van de straat. (meer info)
  • Verbeterde stabiliteit en diverse crashes zijn gerepareerd wanneer werd gewisseld tussen jobs in GTA Online.
  • Probleem opgelost dat spelers soms niet uit hun voertuig konden stappen terwijl ze in hun eigen garage waren.
  • Probleem is opgelost dat het spel kon bevriezen als je een winkel overvalt en iemand anders net snacks aan het kopen was.
  • Een zeldzame bug is opgelost dat je Puchase Failed in beeld kreeg wanneer je een appartement wilde kopen.
  • Probleem opgelost dat als je tijdens het golfen aan het chatten was door het indrukken van de E-knop de vraag kreeg of je het spel wilde verlaten.
  • GTA Online karakters zijn nu toegevoegd aan de lijst in de Rockstar Editor.
  • Diverse clipping issues (dat items door andere items heen komen) opgelost tijdens het nemen van Snapmatic selfies.
  • One-on-One Vehicle Deathmatches in Freeroam spawnt nu correct alle deelnemers in hun voertuig.
  • Een probleem voor Steam gebruikers is opgelost dat je niet meer terug alt-tab kon doen naar GTAV als de Steam overlay actief was.
  • Diverse fixes voor het sneller downloaden van patches.
  • Verbeteringen aan het vinden van andere spelers zodat je eerder met andere spelers samen zit die ook een goede internetverbinding hebben.
  • Probleem opgelost voor Steam versie waarbij spelers geen Mexicaans-Spaanse ondertitels konden gebruiken.
  • Stabiliteitsverbeteringen voor director mode en video editor van Rockstar Editor.
  • Diverse crash fixes.
  • Fix voor problemen wanneer je het spel in offline mode speelt.

Wederom complimenten aan Rockstar Games voor het zo goed blijven bijwerken van GTA5. Hopelijk zijn de meeste kleine kinderziektes nu ondertussen uit de PC-versie verdwenen. thumbsup2.gif

Helaas slecht niets voor de modders onder ons. Rockstar Games heeft de technische werking van het spel (opzettelijk?) wat overhoop gehaald. Hierdoor werkt op dit moment de cheat trainer en GTAV Script Hook van Alexander Blade niet meer. Volgens Alexander Blade gaat het nog even duren voordat zijn tools weer werken in het singleplayer gedeelte van GTAV.

Het is jammer dat Rockstar Games niet heeft gekozen voor een optie waarbij modding in singleplayer is toegestaan, maar in GTA Online door beveiliging/afspraken niet mogelijk is. boos.gif

Houd GTAGames.nl in de gaten voor toekomstige updates en DLC nieuws, want we hebben nog steeds een grote singleplayer uitbreiding tegoed waar we 'binnenkort' vast meer over gaan horen! smile2.gif

Bron changelog: Rockstar Games Support

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Top. Hoewel ik het ook een beetje betreur dat de trainers niet meer werken, maar met al het gecheat in GTA:O vind ik het niet vreemd. Ik hoop dat iemand in de nabije toekomst de game kraakt specifiek voor mods! :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi om te zien dat rockstar (bijtijds) kleinere patches uitvoert in tegenstelling tot 1 grote maandelijkse(?) patch, ik vond de laatste 5GB al erg veel, dus dit is wel een uitkomst. :tu:

Inderdaad jammer dat er geen 'losse optie (punkbuster o.i.d.)' is voor online en offline ten opzichten van script-/modloaders e.d. aangezien offline modden leuk en handig is en de eerste online garage editor en scriploaders ook al uitkomen (wat naar mijn inzien de online ervaring ten zeerste negatief beïnvloed). :roll:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Top. Hoewel ik het ook een beetje betreur dat de trainers niet meer werken, maar met al het gecheat in GTA:O vind ik het niet vreemd. Ik hoop dat iemand in de nabije toekomst de game kraakt specifiek voor mods! yep.gif

Niet alleen in GTA:O. Ik was zonet de race submissies aan het doen in single player, en als je dan ziet dat het wereldrecord voor een race 00:00.873 is door een of andere Braziliaan ... Tja, daar kan ik best wel gefrustreerd om raken. Ik denk niet dat het bijzonder moeilijk is om voor iedere race een minimum tijd in te stellen, of zelfs om alle extreme resultaten eruit te filteren (en het Social Club te bannen van het verzenden van resultaten).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Top. Hoewel ik het ook een beetje betreur dat de trainers niet meer werken, maar met al het gecheat in GTA:O vind ik het niet vreemd. Ik hoop dat iemand in de nabije toekomst de game kraakt specifiek voor mods! :Y

Niet alleen in GTA:O. Ik was zonet de race submissies aan het doen in single player, en als je dan ziet dat het wereldrecord voor een race 00:00.873 is door een of andere Braziliaan ... Tja, daar kan ik best wel gefrustreerd om raken. Ik denk niet dat het bijzonder moeilijk is om voor iedere race een minimum tijd in te stellen, of zelfs om alle extreme resultaten eruit te filteren (en het Social Club te bannen van het verzenden van resultaten).

Ja dit vind ik ook super irritant.. Ik vind ook inderdaad dat dit soort scores tenminste er uit gefilterd mogen worden. Mij lijkt het gewoon leuk om soms eens te kijken hoe snel iemand kan zijn. Hoe snel iemand echt kan zijn.*

Nou, niet alle bug zijn eruit hoor.

Heb net even gekeken, en mijn bug zit er nog steeds in.

Zie video: *filmpje*

Dit is echt gwn naaiend..

Nja, ik hoop dat er zoveel mogelijk gefixt wordt.

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

de nieuwe update heeft de bekende crashes bij mij gefixt.

de game loopt ook wat soepeler, de lag/stutter bij het rijden op hoge snelheden is ook zo goed als weg.

heb maar een halfuurtje gespeeld dus misschien dat er later nog een verrassing staat te wachten -_-

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat die Trainer in de Offline-modus niet meer werkt, maar aan de andere kant wel begrijpelijk dat R* 'm eruit heeft gehaald.

Enne, zo te zien is het een vrij grote update, puik werk van Rockstar :tu:.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En nog steeds werkt mijn GTA niet!

Nog niet?

Wat werkt er niet aan dan?

Niets???

Hij crash tijdens de launcher, kom geeneens door de eerste fase van de social club launcher. Hij logt geeneens in.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...