Jump to content

Rare dromen


KoningJesper

Recommended Posts

Ik weet dat er hier al een topic over is, maar ik heb geen zin om de laatste post uit 1009 te bumpen.

Vertel hier je raarste dromen!

Ik had een hele tijd geleden een rare droom. Ik zat samen met een vriend in de bus op het Leidseplein, maar de bus crashte. Die vriend en ik overleefde het en we klommen uit het wrak, maar plotseling viel me iets op. Er lag heel veel geld op de grond. Ik wilde het oppakken, maar plotseling kwam de bestuurder tot leven en hij was een clown, wilde ons vermoorden, wij rende snel weg en op een gegeven moment kwam Robben aanrijden, hij statpe uit en vermoordde de clown met een honkbalknuppel. Einde.

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel eens last van 'rare dromen' waarbij het lijkt dat ik gewoon wakker ben en ik mensen om mij heen ziet.

Vervolgens word ik wakker en dan zie ik het vanuit het zelfde punt als ik waar ik over droomde.

Verder kan ik ook in zo'n lucide droom komen en dan bestuur je je eigen droom en dan zie je jezelf dus ook naast je bed liggen, bijvoorbeeld. Dat is pas heftig :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger droomde ik vooral raar, momenteel allang niet zo erg meer als voorheen. Maar ik had weleens een keertje gehad dat ik even m'n

ogen dichtdeed, vervolgens weer open. Plotseling was het al 's ochtends waarbij ik dacht: WTF, nu al 's ochtends? Naja, dat vond ik echt

apart... :{

Link to comment
Delen op andere websites

...dat ik even m'n

ogen dichtdeed, vervolgens weer open. Plotseling was het al 's ochtends waarbij ik dacht: WTF, nu al 's ochtends? Naja, dat vond ik echt

apart... :{

same here.

Had vroeger ook heel vaak de zelfde droom.

(Niet lachen plz :-()

Adriaan van bassie en adriaan stond in een grote witte kamer en hij begon met z'n armen in breedte rondjes te draaien. En hij werd dan steeds groter en kwam steeds dichterbij, dat vond ik angstig ofzo :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger droomde ik vooral raar, momenteel allang niet zo erg meer als voorheen. Maar ik had weleens een keertje gehad dat ik even m'n

ogen dichtdeed, vervolgens weer open. Plotseling was het al 's ochtends waarbij ik dacht: WTF, nu al 's ochtends? Naja, dat vond ik echt

apart... :{

Heb ik elke ochtend

Link to comment
Delen op andere websites

Het topic heette vroeger volgens mij: Wat droomde jij vannacht? Ik kon het alleen niet vinden bij de zoek.

Ik droomde vroeger altijd dat ik in de kinderkamer lag en alles begon te draaien. Die droom heb ik jaren gehad. Dromen zijn een vreemd iets.

Link to comment
Delen op andere websites

Het topic heette vroeger volgens mij: Wat droomde jij vannacht? Ik kon het alleen niet vinden bij de zoek.

Ik droomde vroeger altijd dat ik in de kinderkamer lag en alles begon te draaien. Die droom heb ik jaren gehad. Dromen zijn een vreemd iets.

Hier dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vroeger echt een klote nachtmerrie. In deze droom was er altijd een groengele lucht. Een duivelse wolk die telkens mijn familie aanval en opslokte. Ik sloeg op de vlucht en dan werd ik wakker"

Tegenwoordig niet meer zulke nachtmerries. Gelukkig :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd wakker, ik lag gewoon in bed en alles was donker, niemand was thuis. Ik stapte uit bed en liep naar de overloop. In de hoek van m'n zusjes kamer lag een enorme berg speelgoed. Opeens viel er een speelgoedje naar beneden, er kwam een gedaante achter de donkere berg vandaan met de vorm van een alien. Toen werd ik wakker.

Een nachtmerrie die me voor heel lang bij blijft... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Heel lang geleden had ik een hele enge. Ik werd wakker masr mijn hele huis was in een horror huis verandert. Details weet ik niet meer masr het was fucking eng. Ook had ik een keer eentje dat ik een actiefilm ging kijken met mijn vader. Mij leek ie heel eng maar papa zeu dat ik m echt moest kijken. Toen keken we en op een gegeven moment kwam iemand uit de film ons huis bonnen en wilde mij met een schroevendraaier neersteken. Was toen heel eng echt een paar nachten niet kunnen slapen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Toen ik 4 was droomde ik ook iets heel raars...

Ik werd door mijn vader opgehaald van school, ineens stond er een struik op het schoolplein waar allemaal kinderen in rende...

Ik wilde natuurlijk ook... Ik rende er dus in en toen stond daar zo'n grote goompa loompa ( :) ) en die at allemaal kinderen op...

Ik ben dat afgelopen jaar bang geweest voor goompa loompa's...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

De broer van een vriend van me had iets heel raars (maar wel redelijk bekend). Hij werd wakker, kon niet praten, niet bewegen, alleen maar met zijn ogen knipperen. En dat voor ongeveer een minuut lang. In die minuut hoorde hij voetstappen, zag hij zijn deur steeds open en dicht gaan en zat er zo een meisje op zijn bed. Dit heet slaapverlamming. Heel creepy...

Zo een meisje:

Samara-Morgan.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...