Jump to content

Photoshop Art Raten!


Silverwing

Recommended Posts

Regels

-2 post per dag per persoon

Deze regels is een aantal maal overteden volgende keer op slot.

En er komen dan geen soort gelijke Topics!!

Nummer 1 Jammer van die groene rand om die plaatjes, kon je misschien even gefixt hebben met de Blur tool. Misschien eens andere Brushes gaan gebruiken, en wat meer kleuren want het is een beetje eentonig op dat vlak. Je kon beter je plaatjes ingeblend hebben. Een betere render zou opzich ook wel goed staan. ;) Ik geef deze Signature een 6.5/10, zoals je ziet kan je er in de toekomst nog wat aan veranderen.

Nummer 2 Ik zie een witte rand rond Tommy! Die kon je even weg gewerkt hebben met de Blur Tool. De kleuren passen goed bij elkaar, alleen is het Brushes niet zo mooi. De tekst is niet zo speciaal, het zou erg goed zijn als je een iets anders zou gebruiken. Voor Lettertype's kan je altijd op Dafont gaan kijken, daar vind je vast wel iets dat goed past op je Signature. Ik geef deze Signature een 7.5/10

Nummer 3 Ik zie aan dat Simpsons plaatje niets hoekig aan, erg goed. :klap: De tekst vind ik weer niet zo mooi, daar kan je nog wat aan doen.^^ Je brushen is wel tamelijk goed, maar ook eens wat andere brushes gebruiken en een paar lagen Brushen. Voor de rest ziet alles er goed uit, het randje is oké. :behappy: Ik geef je Signature een 8.5/10, dit vindt ik de mooiste.

Nummer 4 Gemaakt met mijn Tutorial hea? Je hebt altijd maar dezelf brush gebruikt precies, een beetje afwisseling maakt het wat mooier. ;) De kleuren zijn wat mij betreft goed. De tekst vind ik hier beter passen dan op jouw andere Signature's, maar ik raad je toch een nieuwe font aan. Deze signature geef ik een 7/10.

Nummer 5 Ik vind hem echt niet mooi. Een abstracte brush met bloed brushes over + tribal en daar wat tekst op. Het past ook totaal niet vind ik.

Deze Signature is een 4/10 waard.

Bewerkt: door Exabyte
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froop

    99

  • bjorn13

    96

  • Giorgo

    68

  • Froodooo

    59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je ziet dat pixelstrech effect wat teveel, ik zou de ocapacity wat verlaagt hebben en over de Render gebrusht. De text ziet er IMO wel goed uit. :cya:

Wat vinden jullie van deze Sig?

STH.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet dat pixelstrech effect wat teveel, ik zou de ocapacity wat verlaagt hebben en over de Render gebrusht. De text ziet er IMO wel goed uit. :cya:

Wat vinden jullie van deze Sig?

STH.jpg

8.5 _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit Silverwing alleen heb je wel iets te erg gebrusht.

Je ziet namelijk nog over zijn oog wat brushes, verder is alles top vooral het die ingeblende lijn en tekst.

Ga zo door ik geef je een 7,8.

Beste leden,

Ik heb vandaag ook even een nieuwe signature gemaakt, laat horen wat je ervan vind. :cya:

levinature4kv.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie van mijn Mini Cooper S, met de knipperende koplampjes,

En het Ferrari lettertype? (Check mijn Sig)

Meningen en Cijfers zijn welkom! (als ze maar positief zijn) :puh:

DaddyPimp

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je dat zeggen. :puh:

Ik vind hem zelf wat te donker, render is onwijs vet misschien dat je het een mooie kleur kan geven, contrast hoger zetten bijvoorbeeld.

Verder is het wel oke lekker simpel. 7,1½ :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...