Jump to content
Joriz

Grappig: Lester danst omdat modden van GTAV mag!


Lester is de opper nerd van Grand Theft Auto V. Hij helpt altijd met inbreken in computersystemen als er weer een flinke kraak op een bank of ander pand wordt uitgevoerd. Niemand minder dan Lester viert ook in het onderstaande door GTA Series gemaakte filmpje dat modding van singleplayer GTA5 door Rockstar Games wordt gedoogd!

Hij danst hier door de vele bekende missie scenes van het verhaal van Grand Theft Auto V. puh2.gif

Wederom een meesterwerkje van de mannen achter GTA Series Videos! thumbsup2.gif



Het bovenstaande filmpje kan spoilers bevatten van het verhaal!

Ben je ook wat nieuwswaardig tegengekomen of werk je zelf aan een mooi filmpje of een bijzondere mod? Laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hehehe, leuk filmpje inderdaad. Mooi dat ook dit soort dingen wat meer op de voorpagina komen, met het oog op modding. Heb op Reddit al vele mods gezien (één van de betere die ik vandaag zag). Krijg nu toch wel een beetje jeuk om GTA V voor de PC te kopen, maar heb er op dit moment helaas weinig tijd voor :'(

Deze video had ik wederom een aantal dagen geleden al gezien...

Gefeliciteerd, ik ook!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...