Jump to content

GTA V 100% - Geen trofee


Casperster18

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb op het Rockstar Support forum dezelfde vraag gesteld, maar je kent Rockstar, slechte langzame support..

Dus probeer ik het hier op GTA Forum.

Ik heb gisteravond GTA V Singleplayer op 100% uitgespeeld op de PlayStation 4, en heb alles gedaan (volgens Social Club).

Jammer genoeg, kreeg ik de Career Criminal (100% Completion) trofee niet.

Na uren wachten heb ik alles al geprobeerd, ik heb geen idee of ik dit kan fixen.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Een Bugg mischien?

Ben ik screwed? Of is er een oplossing?

Ik hoor graag van jullie

- bc3137

Bewerkt: door Casperster18
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik voor alle zekerheid de 100% checklist ff bekijken op Wikigta.nl ;)

Bekeken, en het ziet er naar uit dat ik het allemaal heb, het geeft tenslotte niet voor niets 100% aan, toch?

Heb je misschien cheats gebruikt?

Nee, ik heb geen cheats gebruikt, dit kun je namelijk ook zien bij de Stats tab, geen enkel personage heeft cheats gebruikt..

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij heeft het ook een tijdje geduurd, voordat ik de 100% achievement kreeg. Bij mij stond er dat de achievement "pending" was.

In sommige gevallen unlocked de trophy/achievement pas na een aantal dagen. Ik lees ook een aantal bugs/glitches op de R* support fora.

Misschien kan je deze basis troubleshooting tips gebruiken. Hier

In dit topic staan nog een aantal tips die je kunt doen. Er zijn meerdere Playstation gebruikers met dit probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij heeft het ook een tijdje geduurd, voordat ik de 100% achievement kreeg. Bij mij stond er dat de achievement "pending" was. In sommige gevallen unlocked de trophy/achievement pas na een aantal dagen. Ik lees ook een aantal bugs/glitches op de R* support fora. Misschien kan je deze basis troubleshooting tips gebruiken. Hier In dit topic staan nog een aantal tips die je kunt doen. Er zijn meerdere Playstation gebruikers met dit probleem.

Grappig genoeg heb ik beide links al gelezen, ik wist dat het een paar uur kon duren voordat je hem kreeg.

Ik zelf wacht al een dag, maar nu ik hoor dat het zelfs dagenlang kan duren, heb ik de hoop dat dat het probleem is.

Ik zal dus even geduld moeten hebben, wel heb ik een vraag aan jou: Waar kun je dan zien dat een achievement 'Pending' is?

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kun je dan zien dat een achievement 'Pending' is?

Op de Xbox One heb je een achievementlijst, die met je meetelt hoeveel procent van de achievement je al gedaan hebt. Toen ik de 100% van de game gedaan had stond er een message bij die achievement: "Unlocking"

Het kan zijn dat de achievement of in jouw geval een trophy eerst verbinding moet hebben met de servers voordat je de achievement unlocked. Enkele dagen later (Ook nadat ik andere achievements voor GTA V heb gehaald) stond deze echter nog steeds op "Unlocking"

Ik ben een tijdje andere games wezen spelen en na een week of 2 heb ik toevallig GTA weer eens opgestart en toen stond er ineens achievement unlocked.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kun je dan zien dat een achievement 'Pending' is?
Op de Xbox One heb je een achievementlijst, die met je meetelt hoeveel procent van de achievement je al gedaan hebt. Toen ik de 100% van de game gedaan had stond er een message bij die achievement: "Unlocking" Het kan zijn dat de achievement of in jouw geval een trophy eerst verbinding moet hebben met de servers voordat je de achievement unlocked. Enkele dagen later (Ook nadat ik andere achievements voor GTA V heb gehaald) stond deze echter nog steeds op "Unlocking" Ik ben een tijdje andere games wezen spelen en na een week of 2 heb ik toevallig GTA weer eens opgestart en toen stond er ineens achievement unlocked.

Jammer genoeg is het bij PlayStation 4 niet mogelijk om te zien of een Achievement bezig is met 'Unlocking'.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...