Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption is vijf jaar oud!


Het is inmiddels al weer vijf jaar terug dat het freeroam westernspel Red Dead Redemption uitkwam voor PlayStation 3 en Xbox 360. In dit spel speel je als outlaw John Marston aan het begin van de twintigste eeuw in het wilde westen van Amerika. Aangezien dit spel ook door Rockstar Games is gemaakt wordt het door diverse fans GTA op een paard genoemd aangezien je vrij tussen de westerndorpjes, prairies en bergpassen heen kan galopperen op je paard. Al is het wel echt een los fantastisch spel van de Grand Theft Auto serie.

Aangezien het spel al weer vijf jaar uit is hebben de mannen van GTA Series videos de volgende tribute gemaakt voor Red Dead Redemption in de Rockstar Editor van Grand Theft Auto V. Een goede ode dus aan misschien wel het beste spel wat Rockstar Games ooit heeft gemaakt.

Al heeft niemand bij Rockstar het nog bevestigd, zijn er geruchten dat Rockstar Games op dit moment druk bezig is met het maken van een vervolg op Red Dead Redemption.

Wil jij ook graag een vervolg zien op dit fantastische western spel? Ik zie wel graag een vervolg voor PS4 en Xbox One, zodat we nog meer van het wijde wilde westen kunnen genieten! yep.gif

Bron video:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ah, vandaar dus die tribute die ik vandaag zag staan...

Ik heb hem destijds op de release gaan halen, echt een fantastische game die ik eerst niet zo waardeerde als ik zou moeten. Ga hem binnenkort herspelen! :o

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Blijft na al die jaren een prachtspel. Moet de verhaallijn ook nog eens herspelen, maar eerst toch maar eens beginnen aan Undead Nightmare. Die staat onderhand al een paar maanden onaangeroerd op mijn PS3. Maar gezien de examens en de vele andere nieuwe games die ik heb gekocht, denk ik dat het nog een tijdje gaat duren voor ik eraan toe kom :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is misschien wel mijn meest favoriete spel aller tijden. Heeft misschien een van de beste verhaallijnen in games (zeker beter dan die van de GTA-serie!) en de hele sfeer eromheen vond ik heel erg tof gedaan. Ik hoop toch wel dat er een vervolg komt, kijk ik meer naar uit dan een nieuwe GTA (ook toen GTA V nog niet gereleased was).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vijf jaar Grand Theft Horse alweer. Het eerste grote spel dat ik op de dag van de release aanschafte, en nog altijd een van mijn favoriete spellen. Het is echt een prachtig spel; prachtige uitgewerkte omgeving, leuke features, goed verhaal en een leuke goed werkende multiplayer (ook niet iets vanzelfsprekends :puh:). Nu ik er aan denk, er zijn nog wat dingen die ik in de singleplayer moet doen voor de 100%, misschien is dit een mooi moment om me daar eens aan te wagen.

Leuk filmpje trouwens.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...