Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Haha, geniaal. Dit vind ik wel een leuke toevoeging. Creatief smile3.gif

Zucht, hoe werkt die youtube tag ook alweer..? puh2.gif

Naar platte bewerkingsmodus gaan en de automatisch ingevoegde url tags verwijderen. ;) Je mag geen onderlijning zien als je iets plakt tussen media tags, anders heeft GTAForum er url tags aan toegevoegd en dan werkt de media tag niet.

Wel tof die vrouwelijke teams. ^^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hoofdpost ietsjes bijgewerkt aangezien de releasedatum ook bekend is door het filmpje ^_^

Gaaf die nationale elftallen. Hopelijk is dit slechts het begin en worden de gewone vrouwencompetities ook nog toegevoegd in nieuwe FIFA's :)

Link to comment
Delen op andere websites

Genoeg leuke teams om mee te spelen. Brazilië (als Marta nog speelt dan), Duitsland (Kessler!), VS (Morgan!!!!), Frankrijk (ook tank) :Y

Maar Nederlands vrouwenteams i best pro. EA kon tenminste alle WK teams erin doen. Ik bedoel dit is half werk EA. GVD er moest weer een addertje onder het gras zitten

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Weet je toch zo? Liever iets aan die scheidsrechters of de passing doen. De manager carrieres en speler carrieres beter maken, Oekraïnse competitie, ...

Wie zegt dat dat nu zo niet gaat zijn? De vrouwenteams is pas het eerste nieuwtje dat bekendgemaakt is. Patience. Ik hoop eerlijk gezegd nog op de volledig gelicentieerde Bundesliga en Liga BBVA, net als we die al op FIFA 15 hebben met de Premier League. Dat was echt een verbetering!

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat me vet lijkt. Dat je bij FM16 op je PS4/XOne de Fifa16 Engine voor FM16 kan downloaden. Dan verbind je FM16 online met je PS4 en als je dan een wedstrijd speelt, wordt dei afgespeeld met de FIFA16 Engine op je TV

#DROMENMAG

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...