Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

Vrouwenvoetbal niet dan? Ik weet niet wanneer hun WK plaatsvind en wie het laatste gewonnen heeft. Ik kan geen 10 spelers eruit vernoemen ook niet. In Oekraïne weet ik perfect dat Shaktar en Kiev vicekampioen en kampioen zijn. Dnipro derde en Metallist er een kutseizoen heeft opzitten. Daarbij waren de keepers ook op de 'voorpagina' van FIFA15, waarom kan dit niet bij publiek of scheidsrechters?

EA moet nog veel doen om FIFA een beetje realistisch te maken.

Bewerkt: door DeJarnoxD
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Nice! Ben benieuwd. Is vast niet heel veel veranderd.

Ik heb trouwens net gelezen dat Pro Evolution Soccer de licenties van Europa League en Champions League heeft. Dit betekent dus dat FIFA 16 deze niet zal hebben. Konami heeft een contract van drie jaar afgesloten, waardoor er in FIFA 17 én FIFA 18 ook geen Europa League en Champions League zullen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

PES heeft geen BPL licentie, dat vind ik veel erger. Manchester Blue is toch een beetje jammer...

Toch zou het wel mooi zijn als beide games alle licenties zouden hebben, maar helaas is dat niet mogelijk.

Ik hoop wel dat de Kroatie licentie terugkomt, dat is best wel een leuk team met Rakitic en Modric.

Ik hoop ook dat EA wat meer style toevoegt, elk team speelt nu hetzelfde. Ik wil een Juve met Pirlo als diepliggende spelmaker met een hardwerkend middenveld. Een Busquets die niet doorstormd naar het doel, een verdedigend Atletico etc...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Goed nieuws voor iedereen die FIFA een warm hart toedraagt want niemand minder dan Messi heeft zijn skillz komen tonen voor EA. Zo kan je nu ook in FIFA16 de bekende skillmove doen die andere spelers oo het verkeerde been zet.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja dit filmpje zie ik elk jaar maar er is wel een belangrijke verandering. :tu: Deze keer ziet t er heel houterig uit!!

Ik dacht dat het aan mij lag, maar ik kan het niet meer eens met je zijn. Absolute hoogtepunt van deze trailer is wel de Bolasie flick 0;41. Ik denk dat ik dit jaar toch de overstap ga maken naar PES, het enige wat Fifa gaande houd, is FUT.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...