Jump to content

Iemand verstand van PHP die wilt helpen ?


mekane

Recommended Posts

Hallo ik ben bezig met een maffia site alleen aantal dingen willen niet lukken nu zoek ik iemand die me het liefst vrijwillig met kleine dingen wilt helpen :

Ik wil graag een stad toevoegen maar iedere keer dan komt er te staan welkom in : ---> inplaats van Welkom in CrewCity

Ten 2e ik heb een familie inkomsten script gekocht hij werkt alleen nu is het probleem dat de Leden wel het geld van de familie op de bank krijgen maar de familie zelf niet ..

dat zijn de enigste 2 dingen ..

dus wie o wie wilt me helpen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik me er mee bemoei, maar dit is geen vacaturesite. Als je naar iemand op zoek bent naar uitgebreide hulp kan je beter support vragen bij de makers van het systeem.

Mocht je hulp nodig hebben met je site of een idee dan kan je hier altijd je code delen. Maar zo te horen is dit een te groot project om mee te helpen en niet per se een code probleem, maar een instel probleem.

Nogmaals doe dit bij de leverancier van de software, want wij kunnen hier toch alleen maar oorzaken gaan raden als je verder geen informatie wilt/mag geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten 2e ik heb een familie inkomsten script gekocht

:N

waarom leer je niet zelf php en maak je zoiets zelf? Doe je jezelf een groot plezier mee, dan hoef je niet meer alles uit te zoeken hoe de ander het gedaan heeft en weet je het sneller te vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...