Jump to content
Joriz

Super retro: Grand Theft Auto V in de 80's!


Dionkoffie tipte mij op deze fantastische retro GTA5 video met de titel '1983'. In deze video, die door de Belgische Dolce is gemaakt, zitten zware retro effecten en synthesizer muziek die je aan de jaren 80 doen terug denken. Vooral de effecten die het beeld extra verrot maken op 4:3 VHS kwaliteit zorgen er voor dat ik weer terug verlang naar GTA Vice City, Miami Vice en foute series met

.

Hulde aan Dolce voor deze video. Laten we hopen dat deze video inspiratie is voor Rockstar Games om weer is een GTA te maken die zich in het verleden afspeelt. loveit.gif

Ben je ook een leuk GTA nieuwtje tegen gekomen of werk je zelf aan wat bijzonders wat je met iedereen wilt delen? Laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nice! :tu: Ziet er echt mooi uit, lijkt er wel 'echter' door :puh:. Nu dat de kwaliteit wat omlaag is geschroefd en het is opgenomen met een oude camera lijkt het net echt, als in het lijkt beter op de reallife tv van vroeger dan van nu.:puh:.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt vet cool gemaakt. :D

En wat mij ook gewoon opvalt de laatste jaren is dat creatieve gamers zo goed zijn in filmpjes maken dat het misschien wel een keer tijd word dat er een spel uitkomt of zoiets dat zich alleen focust aan filmpjes maken. Nu is Grand Theft Auto daar een hele goeie voor maar het kan allemaal wel uitgebreider. Want ik zie echt een toekomst dat er niet alleen films gemaakt word door originele filmmaatschappijen maar ook door creatieve ''gamers'' die gewoon via een game zoals nu misschien Grand Theft Auto een complete speelfilm maken.

Stel je voor. Een game dat zich 100% focust op films maken. Een zeer grote uitgebreide film editor met allerlei objecten, maps, personages enz enz. Want ik denk echt dat gamers in de toekomst hele speelfilms kunnen maken. Misschien is dat er nu al maar niet zo uitgebreid als ze zouden willen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...