Jump to content
Joriz

Nieuwe 'Ill-Gotten Gains' GTA Online update komt volgende week!


gallery_1_5_1750.jpg

De nieuwe Benefactor Stirling GT

Goed nieuws voor alle GTA Online spelers die dankzij de Heists update zwemmen in het geld! Er zijn nieuwe uitbreidingen onderweg naar GTA Online. De Ill-Gotten Gains update komt in twee delen naar GTA Online. Part I (het eerste deel) komt volgende week volgende week gratis naar GTA Online. Part 2 (Het tweede deel) komt later deze zomer! Daarnaast komen er (na) deze zomer nog andere updates naar GTA Online zoals de beloofde Rockstar Editor voor PlayStation 4 en Xbox One.

Het eerste deel is dus voor alle consoles en voor de PC vanaf volgende week beschikbaar. Zodra er een exacte datum bekend is volgt natuurlijk een nieuw nieuwsbericht!

Voor nu mogen we ons al vergapen aan de volgende afbeeldingen (klik om te kwijlen!):



med_gallery_1_5_4069277.jpg

Speciale bling bling voor de Enus Windsor in maar liefst 8 verschillende printjes

med_gallery_1_5_2584167.jpg

Speciaal voor Tommie59 en alle andere helicopterfans een gouden Buckingham Swift Deluxe.

med_gallery_1_5_703247.jpg

De Combat PDW (Personal Defense Weapon) komt binnenkort naar Ammu-Nation!

med_gallery_1_5_1568507.jpg

De klassieke Albany Virgo zorgt voor extra stijl en klasse in je garage!

med_gallery_1_5_4560027.jpg

Net zo als de Benefactor Stirling GT, heeft de nieuwe Pegassi Osiris vleugeldeuren. Speciaal voor de echte billionairs!

med_gallery_1_5_144493.jpg

Speciaal voor de mensen met echte smaak een
Buckingham Luxor Deluxe!

med_gallery_1_5_1858156.jpg

Daarnaast komen nog honderden kledingstukken en accesoires met de nieuwe update naar GTA Online!

med_gallery_1_5_3161623.jpg

Ook komt nog eens de Pegassi Osiris naar Legendary Motorsport.

Wat vind jij van deze fantastische update voor GTA Online?

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik kijk er naar uit.

Voor wikigta alvast: De osiris is een mix tussen een Ferrari LaFerrari en een Pagani Huayra.

Het ziet er mij uit als een zuivere Huayra.

Bekijk de voorkant maar eens en vergelijk deze met de Ferrari.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die Windsor ... Echt een Johnny-auto. Kan het me al levendig voorstellen. Die Osiris ziet er inderdaad wel strak uit. 't Zal van de handling afhangen of hij mijn Entity XF zal vervangen. Helaas heb ik geen geld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kijk er naar uit.

Voor wikigta alvast: De osiris is een mix tussen een Ferrari LaFerrari en een Pagani Huayra.

Het ziet er mij uit als een zuivere Huayra.

Bekijk de voorkant maar eens en vergelijk deze met de Ferrari.

voorbumper en koplampen lijken een KLEIN beetje op de ferrari , voor de rest hele body en lijnen is het gewoon een pagani

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goud, diamanten en natuurlijk de bontkragen jassen maakt deze update dé update voor de paupers onder ons :7

Verder hoop ik dat we meer huizen kunnen kopen, anders zal ik van een van mijn voertuigen afscheid moeten nemen :-(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...