Jump to content
Joriz

Bekijk de eerste videoclip gemaakt in Grand Theft Auto V!


Er zijn al vele coole, mooie en grappige filmpjes gemaakt met de nieuwe Rockstar Editor in Grand Theft Auto V. Een officiële muziekvideoclip hadden we echter nog niet gezien. De Britse synthrockband Gunship vroeg niemand minder dan de heren van 8Bit Bastard om een videoclip te maken voor het nummer The Mountain. Al eerder maakte de heren van 8Bit Bastard de aller eerste video met de Rockstar Editor voor Rockstar Games. Ook mocht twee weken terug de Nederlandse Sonny Evans, van 8Bit Bastard, bij Power Unlimited komen uitleggen hoe je echt coole filmpjes maakt. Nu gaan ze dus de echte videoclip wereld in!

De videoclip heeft een enorme 80's feel, alleen het intro doet al denken aan de film

. De enorm knap in elkaar gezetten acties in combinatie met de muziek maken dit echt een unieke videoclip.

Opvallend detail is trouwens dat dit nummer helemaal niet in Grand Theft Auto V zit en dat er toch een officiële videoclip is gemaakt voor een nummer in een computerspel. Iets waar Rockstar Games en de heren van 8Bit Bastard trots op mogen zijn. smile3.gif

Wat vind jij van deze eerste videoclip die in GTA5 is gemaakt?

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Geweldige clip! Ik heb bijna 5 minuten met open mond zitten kijken naar de beelden. Het racen tegen elkaar doet me een beetje denken aan de video van Armin van Buuren en David Guetta. Prachtig nummer ook gekozen voor deze video. 1 woord: Awesome!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zijn al vele coole, mooie en grappige filmpjes gemaakt met de nieuwe Rockstar Editor in Grand Theft Auto V. nou koop een taart en vier het tjonge

Als je niks nuttigs te melden heb post dan aub niet..

Awesome video en muziek. Vind het een lekker nummer en de video is heel goed in elkaar gezet. Ik vraag me alleen af waarom ik nog niet gesubscribed ben op 8Bit Bastard. :bonk:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...