Jump to content

Probleem met racen


kittyrp93

Recommended Posts

Hey allemaal,

Sinds kort heb ik wat problemen met racen.. Het lijkt of mijn Zentorno gewoon niet meer vooruit gaat.. Mijn maat heeft een Turismo en zelfs met catchup aan kan ik hem niet bijhouden..

Zou iemand weten wat er scheelt, want dit is niet aangenaam racen zo.

Bedankt alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, lastig te verklaren dit. Ja, het kan aan je controller/toetsenbord liggen zoals nolms al zei, maar er kunnen natuurlijk ook andere oorzaken zijn. Heb jij bijvoorbeeld je Zentorno getuned? Als je dit niet hebt gedaan en je maat wel, is het natuurlijk meer dan logisch dat hij sneller rijdt, ondanks de catchup. Ook kan het zo zijn dat je maat in het begin van de race een 'turbo start' heeft gekregen en jij niet, omdat je niet op tijd was. Met die turbo start bouw je in het begin al een redelijke voorsprong op en zodoende is het voor jou dus moeilijker om hem bij te houden.

Edit: Je Zentorno is dus volledig getuned :puh:. Kan het misschien aan de andere dingen die ik noemde liggen?

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Heb ondertussen al een 170 tal races gewonnen, daar niet van.. Heb alles max op men zentorno dus daaraan kan het niet liggen denk ik. Ook heb ik praktisch elke race turbo start, al maakt die start op zich eigenlijk niet veel uit aangezien iedereen dan toch in slipstream zit.

Edit: Dat in bochtenwerk de turismo sneller is dat is te verstaan maar zoals on the goh in een recht stuk neemt ie al gauw 2-3 seconden...

Bewerkt: door kittyrp93
Link to comment
Delen op andere websites

Raar... volgens de Social Club is de acceleratiesnelheid van beide voertuigen nagenoeg gelijk. De topsnelheid van de Zentorno ligt iets hoger dan van de Turismo, dus bij elkaar opgeteld zou jij in het voordeel moeten zijn t.o.v. je maat. Weet je zeker dat het niet met je controller/toetsenbord te maken heeft dat het racen moeilijker gaat? In je eerste post zeg je namelijk dat je sinds kort problemen hebt. Ik neem dus aan dat je die problemen daarvoor nog niet had. De kans is dus aanwezig dat je besturing de geest heeft gegeven.

Hier nog even het tabelletje:

JzX1nQC.jpg?1

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...