Jump to content
Joriz

'Dikke korting' op Grand Theft Auto V en andere GTA's op Steam!


med_gallery_1_5_617.jpg

Er is een dikke sale gaande op Steam! Alle Grand Theft Auto's zijn met een korting te koop van tussen de 33% en 75%! Grijp dus je kans om Gaben zijn portemonnee te vullen. puh2.gif

Al is de actie niet helemaal zoals je zou verwachten. Je hebt alleen korting op GTAV als je er een Shark Cash card of een van de andere onderstaande combinaties bij koopt. Hierdoor betaal je dus eigenlijk nog ongeveer even veel als normaal op Steam. Je krijgt hierdoor dus wel een hoop extra geld in GTA Online. Met een White Shark Cash card krijg je namelijk $1,250.000 in GTA Online. Al had je dit bedrag ook gekregen als je het spel origineel bij de release had gepreorderd. Mocht je meer GTA$ willen hebben en cash cards maar duur/onzin vinden. Dan kan je het beste GTA Online spelen tijdens een event weekend. Zo krijg je ook makkelijk veel GTA$ bij elkaar smile3.gif

Vooral als je de klassiekers nog niet hebt is dit dus een kans om ze eens goedkoop aan te schaffen. De tijdelijke prijzen gelden tot 22 juni.

[table=header]Spel|Normale prijs|Tijdelijke prijs

Grand Theft Auto V|€59,99|niet te koop tijdens actie boos.gif

Grand Theft Auto V + Great White Shark Cash card|€71.98|€56,23

Grand Theft Auto V + Grand Theft Auto: San Andreas, + Tiger Shark Cash Card|€73.97|€55,48

Grand Theft Auto V, Max Payne 3, + Tiger Shark Cash Card|€83,97|€58,78

Grand Theft Auto IV: The Complete edition|€29,99|€7,49

Grand Theft Auto IV|€19,99|€4,99

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City|€14,99|€3,74

Grand Theft Auto: The Trilogy|€24,99|€6,24

Grand Theft Auto III|€9,99|€2,49

Grand Theft Auto Vice City|€9,99|€2,49

Grand Theft Auto San Andreas|€9,99|€2,49[/table]

Natuurlijk is het ook altijd nog mogelijk een fysiek exemplaar van GTAV ergens anders te kopen. Bij Bol.com kost GTAV namelijk maar €44,99. Bij de fysieke versie zit ook de mogelijkheid om het complete spel te downloaden, als je het te lang vind duren om maar liefst zeven DVD's bij de installatie te wisselen!

Bron: Steam

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

is het daadwerkelijk een uitverkoop als het spel eerst duurder wordt gemaakt, om vervolgens weer voor dezelfde prijs verkocht te worden?

hier kan je overduidelijk zien dat het spel eerst duurder is gemaakt, voordat er een korting op werd gezet.

voelt voor mij een beetje als oplichting.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

is het daadwerkelijk een uitverkoop als het spel eerst duurder wordt gemaakt, om vervolgens weer voor dezelfde prijs verkocht te worden?

hier kan je overduidelijk zien dat het spel eerst duurder is gemaakt, voordat er een korting op werd gezet.

voelt voor mij een beetje als oplichting.

Het lijkt me dat ze de normale editie hebben aangepast voor een editie met cash card. Ze hebben de base game dus niet verhoogd maar gewoon een pakket gemaakt en daar korting opgegeven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als pre-order kostte GTA V 60 euro, dus nu met een cash card en een andere game onder de 60 euro lijkt mij een legitieme korting.

Legitiem wel. Maar redelijk verwaarloosbaar aangezien het slechts om een paar euro gaat en niet om 25% op originele losse spel:

Originele Steam Preorder: Grand Theft Auto V + GTA$ 1,350,000 voor €59,99

Steam Sale nu: Grand Theft Auto V+ GTA$ 1,250,000 voor €56,23

Daarnaast waren er voor de release diverse goedkopere combinaties. Natuurlijk blijft dit een mooie manier om aan GTAV te komen, maar ik vraag me echt af of het betalen voor cash cards het waard is ten opzichte van de andere prijzen.

Ik heb toch de meeste lol beleeft door samen met andere mensen van dit forum te spelen. Daarbij is het wel praktisch om bepaalde dingen te hebben zoals een snelle auto. Maar tijdens het spelen gaat het toch vooral om de gezelligheid.

Al is dat natuurlijk mijn mening en spelen andere mensen GTA Online vast om andere redenen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Natuurlijk is het ook altijd nog mogelijk een fysiek exemplaar van GTAV ergens anders te kopen. Bij Bol.com kost GTAV namelijk maar €44,99. Bij de fysieke versie zit ook de mogelijkheid om het complete spel te downloaden, als je het te lang vind duren om maar liefst zeven DVD's bij de installatie te wisselen!

Ik ga binnenkort dan maar een fysiek exemplaar halen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eigenlijk redelijk achterbaks van Rockstar als je erover nadenkt. Tijdens de sale kan je GTA V alleen in zo'n bundle kopen. Als je niet geïnteresseerd bent in die cash card dan zit je wel met de gebakken peren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja leuk maar al die spellen behalve GTA-V werken niet op W8.1.

Is vast wel ergens als je Googled een trucje voor.

Ik heb san Andreas en 3 op m'n laptop met w8.1 en ze werken gewoon feilloos.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eigenlijk redelijk achterbaks van Rockstar als je erover nadenkt. Tijdens de sale kan je GTA V alleen in zo'n bundle kopen. Als je niet geïnteresseerd bent in die cash card dan zit je wel met de gebakken peren.

Ik vraag me af in hoeverre rockstar degene is die aangesproken moet worden, lijkt me meer iets van steam zelf. (uiteraard wel in overleg met Rockstar, maar de initiator lijkt me steam/valve.)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Let er wel op, het lijkt erop dat als je GTA V + Shark Card koopt, dat je dan geen rechten meer hebt op een refund (mocht je die wilen aanvragen, omdat bv. je PC het spel niet aankan of iets dergelijks).

En een algemene waarschuwing: "Some companies are raising prices on their Steam products in advance of Summer Sales. Again." Rockstar probeerde hetzelfde met GTA V voor een kort tijdje maar dit werd snel vervangen door de Shark Card deal nadat dit opspeelde.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

'Dikke korting' vind ik in het geval van GTA V een overstatement zoals ik die nog nooit eerder heb meegemaakt.

Ik heb de titel op je verzoek even aangepast. Helaas kan ik nog geen cursus Telegraaf-koppen gehad.

Ja leuk maar al die spellen behalve GTA-V werken niet op W8.1.

Bij mij en vele andere werkt GTAV gewoon onder Windows 8.1. Ik denk dat je even hulp moet vragen in het GTAV Technische problemen forum. Je probleem ligt waarschijnlijk aan iets anders.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...