Jump to content

Fallout 4


MidnightMayhem

Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    25

  • FlexxNL

    15

  • madviper

    10

  • 3L1077

    9

  • 3 weken later...

Heb fallout gisteren besteld. Zijn er tips voor de beginner?

Nee, gewoon genieten biertje.gif Het is echt een spel waarbij je op (je eerste playthrough in ieder geval) gewoon moet doen wat je denkt dat goed is of dat je wil :)
Link to comment
Delen op andere websites

De Vault-Tec Workshop DLC zal vandaag uitgebracht worden. In die DLC heb je als speler de mogelijkheid om je eigen Vault te bouwen en te beheren. Het zal me benieuwen, heb in ieder geval genoeg staal ingeslagen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Vault-Tec Workshop DLC zal vandaag uitgebracht worden. In die DLC heb je als speler de mogelijkheid om je eigen Vault te bouwen en te beheren. Het zal me benieuwen, heb in ieder geval genoeg staal ingeslagen. puh2.gif

Het blijkt dat je level 20 moet zijn om tot dat gebied te komen. Jammer, dan. :(

Ik speel dit spel echt heel graag, alleen kon het verhaal me niet echt bommen waardoor ik nooit hoger ben geraakt dan level 12. Van de 20 uur die ik in Fallout 4 heb gestoken ben ik er misschien 3 van buiten m'n eigen gebied geweest. De andere 17 zijn besteed aan het bouwen, uitbreiden, zorgen dat er voedsel en water is,... .

Link to comment
Delen op andere websites

Geloof me, dat is ook echt nodig, liever ben je nog wat levels hoger. Ieder geval sterke wapens, goeie armor en genoeg stimpaks en radaway, of een goed power armor.

Dinsdag gespeeld en ben 2 uur bezig geweest om de vijanden (Feral ghouls, Mole rats, Mirelurks, radscorpions, deathclaw) te doden daarbinnen en het hele gebied leeg te halen. Moet nog beginnen met het bouwen van de vault, vraag me af of dat hele gebied wel vol te krijgen is. Pas als je alles leeghaalt en de twee extra uitgangen naar boven vind merk je pas hoe groot de grot is.

Heb wel zin om die vault te bouwen en kijken wat je allemaal voor experimenten moet uitvoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...