Jump to content

Fallout 4


MidnightMayhem

Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    25

  • FlexxNL

    15

  • madviper

    10

  • 3L1077

    9

Ikzelf heb én speel Fallout 4 niet.. Echter, het enige wat me enorm opvalt is dat die 'zombies' nogal hardnekkig zijn én in grote hoeveelheden naar de speler toekomen. Ik heb eveneens kunnen opmerken dat 't wapen-assortiment best wel gelimiteerd is, hoewel ik dat niet honderd procent zeker weet..

Dat van die zombies klopt inderdaad wel een beetje ja.

Dat met de wapens klopt een beetje.

In het begin heb je niet heel veel wapens en ammo, maar hoe eer je in het spel komt hoe meer wapens en ammo je kan krijgen / oppakken.

Je kan ook wapens en ammo maken maar hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik nog niet.

Ik ben druk bezig met de map verkennen en stukje bij stukje alles aan het clearen.

Ik heb nu denk ik 15 % in beeld waar ik geweest ben het is echt heel erg groot de map.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben level 12 bijna level 13

Ik heb even een vraag

Sommige delen op de map bij dingen die je ontdenkt hebt staat cleared bij.

Moet dat bij elke plek staan cleard zodat je zeker weet dat alles gecleared is of is dat niet overal ?

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Vooral het verkennen lijkt me echt heel vet :D

Is het ook. Ondanks dat je zou kunnen denken dat een wasteland uitgestorven is, is er juist heel veel te doen en wacht er in elke uithoek weer een nieuw avontuur. Dat klinkt catchy, maar zo is het wel.
Link to comment
Delen op andere websites

Er is echt heel veel tedoen ondanks dat je denkt dat het inderdaad er uitgestoven uit ziet.

Ik ben net voorbij de grote weg aan het rond kijken wat ik daar allemaal kan vinden, en toend doen is.

Het is echt ongelofelijk groot je bent niet zo even binnen 10 minuten aan de andere kant van de map, je moet echt alles lopent doen tot dat je icoontjes van dingen op je map krijgt dan kan je snel reizen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is echt ongelofelijk groot je bent niet zo even binnen 10 minuten aan de andere kant van de map, je moet echt alles lopent doen tot dat je icoontjes van dingen op je map krijgt dan kan je snel reizen.

Ja vooral dat vind ik idd vet. ;) Dat je bijvoorbeeld in een dagje een uurtje gamen maar een klein deel hebt ontdekt en dat je echt denkt van "Yes morgen kan ik (bijv.) naar de overkant van de rivier, ben benieuwd wat daar is" :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, en de talloze gebouwen die je kunt binnengaan. 'Oh, tof, een comic shop, laat ik even gaan kijken! ' *anderhalf uur later* 'Yes! Eindelijk terug frisse lucht! '

Ja inderdaad of langer

Ja vooral dat vind ik idd vet. ;) Dat je bijvoorbeeld in een dagje een uurtje gamen maar een klein deel hebt ontdekt en dat je echt denkt van "Yes morgen kan ik (bijv.) naar de overkant van de rivier, ben benieuwd wat daar is" :puh:

Dat is een heel mooi voorbeeld, alleen zo werkt het helaas niet.

Want in de rivier heb je hele leuke krabbetjes die zijn heel groot heel sterk en heel boos, dus dat word half in het bos / langs de water kant lopen. en dat duurt wel een uurtje als het niet meer is, en dan kom je nog van alles tegen en maak je ect van alles mee.

CU7E8PvWwAATcHU.jpg

CU7HtZ9WwAAECoU.jpg

Deze heb ik net gemaakt

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Een paar, zegt ie :7

Nee grapje. leuke foto's :)

Heb je die zelfgemaakt op de PS4? :)

Dat zijn er maar een paar ja ik heb er nog meer alleen kan niet verder uploaden kan maar 5 max per zoveel tijd :?

Die heb ik op de PS4 gemaakt ja, gewoon de shareknop gebruiken en dan afbeelding opslaan.

Maar er komen er nog wel een paar meer hoor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...